Volgende week vertrekken we voor 3 weken naar een camping in Duitsland. De bedoeling is lekker luieren, en een paar goede boeken uitlezen. Welke boeken zijn de moeite waard om uit te lezen? Ik houd van allerlei genres; thriller, romantisch en waargebeurd. Wat is jouw boeken top 3?
Ik vind alles van Jill mansel leuk lekker luchtig en romantisch een chicklit! De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween is ook mooi Of de tweeling
De Mercedes trilogie van Stephen King! Mr Mercedes is het eerste deel. De eerlijke vinder de tweede. Wisseling van de wacht is het derde deel. Super goed en spannend!! Als je zin hebt in wat luchtigers, de boeken van Rachel Gibson vind ik ook leuk en lekker makkelijk leesbaar.
Karin Slaughter, Grant County-reeks. (De Sara Linton reeks) echt een aanrader, ik heb de eerste 3 boeken in anderhalve week uitgelezen
Ik ben nu bezig met meisje vermist van tess gerritsen. Ik ben er nog maar net aan begonnen maar tot zover triggert het me wel verder te lezen
Ik lees heel veel en graag. Pas aan dit boek begonnen, maar kwam er niet doorheen. Aan de kant gelegd. Zal nog maar eens een poging wagen dan
Lars kepler! Of sebastian fritznek ( weet niet of ik het goed spel) ook nicci french de de reeks met de weekdagen is erg goed. Karin Slaughter is ook goed. Pfff als ik dit lees krijg ik zin om te lezen, nu nog de tijd en rust vinden
De trilogie van Karen rose, in het Engels heten ze die for me, scream for me en kill for me. Ben nu bezig in het laatste deel....fantastisch!
'Zeg niets tegen mama' een zeer aangrijpend verhaal. 'De 100 jarige die uit het raam klom' 'De Kraamhulp' en alle boeken van Virginia Andrews!
De kraamhulp en de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween vond ik ook hele mooie boeken! Ben nu bezig in Lieveling van Kim van Kooten. Tot nu toe ook een aanrader.
Elizabeth Haynes - Waarheen je ook vlucht Lisa Gardner - Spaar het meisje Ursula Poznanski - Vijf Verder bijna alles van Karin Slaughter Dit zijn allemaal goede literaire thrillers. Verder vond ik Stadium IV van Sander Kollaard ook erg goed