Tips gevraagd. Buren treiteren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Heel veel sterkte!

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jeetje wat een ontzettende rot situatie en wat een aso zeg om dat briefje bij je schoonmoeder in de bus te doen. Ik heb hier zelf gelukkig hele leuke en gezellige buren en iedereen houd rekening met elkaar.

Tja tips, ik zou die man overal lid van maken. Abonnementen, Pizza´s laten bezorgen en taxi´s. Dingen bij hem laten bezorgen. Het zal allemaal niet helpen, maar wraak kan soms erg leuk zijn.

Ik geloof ook niet zo in instanties, veel praatjes maar weinig actie van die kant.

Succes.

Groetjes,
    Elvira

3. Niet meer actief

zo... eens kijken wat een verdorven pesterijtjes er komen hihi..

Maar ehm, die van het straatfeest vind ik wel een hele goeie trouwens. Verder zou ik dus steeds op zijn parkeerplek gaan staan en dan een webcam op die plek richten! Hebbie meteen bewijs!

Ik zou plakkers tussen onder de deksel van de container bedenken. Dan kan ie ze nog zo hard gooien, maar dat heeft dan weinig effect.

Als hij bonkt, naar hem toe gaan en aanbellen, en vragen wat je voor hem kan doen. Als hij je dan suf aankijkt, zeggen, ...u klopte toch?

Ehm.. wat kunnen we nog meer verzinnen?

Brommer starten, ow.. een jerrycannetje kopen met wat benzine erin en geven. Zeggen dat je niet zou willen dat hij zonder zou komen te zitten.

Een banenkrant in zijn brievenbus doen, of namens hem, sollicitatiebrieven versturen whahaha....

Misschien een reisgids in zijn brievenbus doen, of een huizenkrant ofzo... en alvast wat omcirkelen..

Nee zonder gekheid, ik zou bovenstaande nu niet kunnen hoor, maar als ik getergt wordt misschien wel.. geen idee. In ieder geval de politie blijven bellen, en de woningbouw blijven bellen. Misschien een kennis die thuis is in rechten raadplegen?

Maar wees in ieder geval voorzichtig, want dit zijn wel situaties waarbij het natuurlijk behoorlijk fout kan gaan.. Ernstig fouT!

4. Niet meer actief

...maar fantaseren is leuk, lekker en legaal, toch?

5. Niet meer actief

Men neme een bloempot.
    Portie garnaaltjes o.i.d. erin
    beetje aarde erop, aftoppen met onverwoestbaar plantje en klaar is klara!

Laat ze maar lekker zoeken waar die stank vandaan komt! O:)

Bovenstaande werkt natuurlijk ook in sierkussentjes, speelgoed, beeldjes en ander paardjes van Troje!

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    oww jeetje wat erg !

wat lijkt dit op mijn oude buurman !
    dacht even mijn verhaal te lezen ! :confused:
    die krassen op de auto's komen me zo bekend voor evenals de planten, het timmeren, de brommer enz enz..
    spijkers in de banden, onze hond is vergiftigd en daardoor dood,
    ook was hij agressief en praten ging dus niet.

dit heeft bij ons zo'n 5 jaar geduurd, en ook wij begonnen op den duur terug te treiteren want de maat is gewoon vol op den duur !
    dus ging het over en weer, krassen, kauwgom uitspugen voor hun deur,
    eieren op hun auto, je kan het zo gek niet bedenken..
    ook hadden wij een camera hangen, maar die kon helaas niet de hele nacht achtereen opnemen, en hij was zo snel en stiekem dat er dus nooit iets bruikbaars opstond.
    Ook de politie deed dus niks ! terwijl het bij ons al 3x tot een extreme vechtpartij voor de deur is uitgelopen.
    NU na 5 jaar zijn wij verhuisd ! want we konden er niet meer tegen !
    het word namelijk steeds erger en erger :(
    en raad eens wat ?!

Na 5 jaar daar gewoont te hebben en niks van de politie te horen, hoor je na een half jaar als je al verhuisd ben, eindelijk iets van de politie, of je op het bureau wilt komen, om eventueel met de buren en een bemiddelaar te komen praten ! :evil:

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pff als mijn honden vergiftigd worden en dood gaan en ik kom erachter, soow dan is diegene de volgende :evil: :evil:

Wat erg zeg :cry:

8. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
    Je kan met zijn allen een bouwcontainer huren en die op "zijn" parkeerplaats laten zetten, kost ongeveer 1.20 per dag.

Moet je wel eerst verguning vragen aan de gemeente, die zal hoogst waarschijnlijk toestemming geven dat je de container op een parkeerplaats mag zetten.

Misschien heb je iets aan dit artikel?

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1518

Als ik dit zo lees ben ik wel echt blij dat wij geen buren hebben. ;)

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    FF wat tips:

- pizza's bestellen
    - pakketjes van de wehkamp laten komen
    - zijn telefoonnummer bij allerlei irritante organisaties achterlaten zodat hij steeds door verkopers gebeld wordt (heeft ie gelijk wat te doen ook)
    - hondedrollen door de brievenbus
    - mayonaise aan zijn deurkruk smeren
    - de handgrepen van zijn autodeur dichtkitten
    - veel lawaai maken 's nachts
    - al qaeda bellen of ze nog zelfmoordterroristen nodig hebben, hij is toch werkloos....

haha ik word steeds inventiever

10. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Wow! Da's wel enorme vervelend.

Ik vind alle gegeven tips leuk gevonden, maar zou zelf bang zijn dat het zo helemaal uit de hand zou lopen... Aan die kaart naar je schoonmoeder is te zien dat hij weinig gezond verstand heeft en al helemaal geen geweten, dus ....... (het Pieter Baan Centrum ziet ze dagelijk, doorgestuurd door jusititie)

Ik zou ook die politie blijven proberen, maar eigenlijk kan ik je hier verder niet in raden.

Wel wil ik je heel veel sterkte toewensen!

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja mijn berichtje was ook wat lollig bedoeld, al is het natuurlijk een serieus probleem. Maar ja als je kleintje 's nachts om 3 uur aan een stuk door ligt te huilen, word je wel eens onredelijk (zie de tijd dat ik het berichtje heb geplaatst). Aan de politie heb je niks, is ook mijn ervaring. Ik ben al eens bedreigd door een klant en daar deden ze ook niets aan. Ik denk dat je bij de woningbouw meer kans hebt als je het op foto of film hebt, daar kunnen ze wat mee.

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Jeetje wat vervelend indd!

Maar toch blijven klagen bij politie, gemeente, woningbouw etc.. en dan niet jij alleen maar ook de buren..

tja en wat betreft dat terug treiteren, snap het heel goed, maar die man klinkt indd gevaarlijk (zie brief die hij naar je schoonmoeder stuurde, ziek gewoon) Dus zou daarmee wel uitkijken..
    besluit je dat toch te doen doe dat dan met de hele buurt, en niet alleen..

13. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    zuiker in de tank van zijn brommer gooien
    moet ie eerst een nieuwe kopen voor ie je er weer mee lastig kan vallen

en als ie geen werk heeft zal dat lastig gaan

14. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    oh nu het zo vriest zal elke avond een emmer water voor zijn stoep ook wel vervelend voor hem zijn

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ga naar www.gratis.nl en bestel alles wat los en vast zit. bij de meeste adevertenties moet je binnen 30 dagen zeggen dat je geen abbonnement wilt en anders krijg je de rekening gepresenteerd.

onder rembours een door bakstenen laten bezorgen. of nog leuker een doos strond!

bestel van alle providers die je kent een abbonement en laat dit installeren voor hem!

zet een date-advertentie en zet zijn email adres(als je die weet) erbij. of nog beter zijn telefoonnummer.

dit alles verdelen onder je buren. dus niet alles van 1 pc af laten komen ;)

Wat ook een goeie is, is de krant te benaderen en aangeven dat de woningbouw niets doet aan een huurder die de buurt terroiseert. daar is een woningbouw verenging ook gevoelig voor. Dus misschien alleen dreigen ofzo.

ik vind het nogal een verhaal. wens jullie sterkte ermee!

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    LOL Angel Eyes, wat heerlijk kinderachtig allemaal :) :) :)

17. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Is er bij jullie geen OGGZ meldpunt? betekend een meldpunt voor mensen die overlast veroorzaken of bv verwaarlozen. Vervolgens word de melding doorgegeven aan een team die er achter aan gaat. Meestal gaat het in het hoofd van deze mensen toch niet helemaal goed! :):S

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Daar mee moet je wel oppassen. Ieder computer heeft zijn eigen IP adres. Hij kan dan bewijzen dat hij dat niet geweest is. Als die een beetje slim is. Of de winkel/ adverteerder kan ook achter halen waar het besteld is....

19. midushi

midushi Niet meer actief

dat is wel een goeie haha :D

20. midushi

midushi Niet meer actief

hij heeft een auto dan moet je rem olie op gooien zegt mijn vriend want dan gaat al de lak weg
    of ook per ongeluk een kras op zijn auto zetten
    en flink feesten zodat ze ook gek van jullie worden
    elkgeval sterkte

Deel Deze Pagina