help! mijn hubb wil plotseling toch nog wel op vakantie. en wel volgende week.. ik wil heeeel graag, maar waar kan ik nu nog een goedkope vakantie boeken voor volgende week? we willen ongeveer een weekje, en dan in een hotel/huisje/appartement/ingerichte tent of caravan.. wie oh wie kan me vertellen waar ik goed kan boeken voor anturlijk zo weinig mogelijk.. heb al op vakantie veilingen gekeken, maar daar kan ik niks vinden
euhm, je wilt perse met vliegtuig? je kan ook paar dagen naar londen gaan kan ook met de boot is volgens mij wel goedkoper =D alleen zou je vanuit new castle naar londen moeten gaan met trein denk ik =3 anders zou ik het niet weten
Lastminute-in-Nederland.nl voor de beste lastminutes! Misschien heb je hier wat aan...zie link hierboven! Suc6... Liefs Duivinnetje
Vakantiehuis, vakantiehuizen in Zuid-Holland hier kan je ook op plaatsen zoeken! zat zelf nog te denken aan de bies bosch (hoe schrijf je dat) daar kan je ook vanalles doen! groetjes
je kan mysterie park van center parcs boeken dat vind ik betaalbaar. Maar last minute betekend niet goedkoop op vakantie gaan. Vaak gewoon op het laatste moment weg met een korting maar denk dat je ze niet echt goedkoop kan vinden nu in het hoogseizoen. Succes
Kijk eens op de sites van Roompot, Landal enz. Ook wij weekendjeweg (kan nml. ook voor langere perioden!) zou je eens kunnen kijken, je kunt bij hun ook een bungalow oid. huren. Leuk dat je toch nog weggaat! Je kan vast nog wel iets leuks vinden. Succes en alvast veel plezier!
Bungalows.nl is onderdeel van weekenjeweg.nl net zoals hotelletje.nl Ik zou er zeker eens kijken! Booking.com is ook betrouwbaar en betaalbaar. (wel goed algemene voorwaarden lezen)
www.booking.com idd meeste hotels geven best veel korting als je op het laatste moment een kamer boekt maar dan moet je wel weten waar je heen wilt
grrrrr zie door de bomen het bos niet meer! bah kan niets byzonders vinden.. hoop iets te vinden voor ongeveer 500 euro, in nederland, volgende week (vertrek vrijdag zaterdag of maandag a.s.)
Ik zag de link net al. www.vakantieveilingen.nl En ben net terug van een weekendje brabant. En het was erg leuk. Voor 124 + toeristen belasting en lakenparket( Dat is verplicht) was ik 180 euro kwijt voor een weekendje weg. Hoe dat werkt je gaat naar die site maakt een naam aan met inlogcode. En gaat naar vakantie huisjes of enz. En dan zie je welke veilingen er bezig zijn. Maar kijk gewoon eens hoe het werkt en je gaat zeker weten voor onder de 200 euro op vakantie. En je houd nog wat geld over voor besteding. Heel veel plezier alvast.