Hoi allemaal, Mijn vriend en ik gaan de cursus Samen bevallen volgen. Morgen is de eerste cursusavond. Je moet komen in "gemakkelijke zittende" kleding. Maar kan ik dan de bedoeling in m'n sportbroek te komen of is bijv. een linnen broek logischer? Zijn er misschien dames die de cursus al eens gevolgd hebben? Wat droeg jij toen? Ben benieuwd!
je kan op zich normale kleding aan, maar houdt er rekening mee dat je wat houdingen moet oefenen op de grond. Ik had de eerste keer een rok aan: niet zo handig dus als je met z'n allen op de grond gaat liggen. Ik heb uiteindelijk bij de prenatal een zwarte katoenen stretch broek gekocht en die elke keer aangedaan, zit heel lekker en je kan er nog redelijk mee over straat. Was trouwens volgens mij maar 20 of 30 euro.
Ik trek gewoon een sportbroekje aan. Net als wanneer ik naar de twirl training ga ( dat is nu iets meer gezelligheid dan echt trainen geworden voor me) Ik begin op 20 april.. ( tenminste... als ik mn avonddienst geruild krijg)
O, ja er was nog een stel bij de cursus en die had wel steeds een rok aan. Lijkt mij niet heel prettig, maar voor haar werkte dat kennelijk wel, anders deed ze vast niet steeds een rok/jurk aan. Wij hebben Samen bevallen in Delfzijl gedaan, ik vond het erg leuk. Groetjes Saskia