Ik ben zo trots als een pauw de kleine man staat. Hij was al een weekje aan het oefenen en nu voordat ik zelf goed en wel overeind ben als ik hem heb neergezet staat meneertje, Wat gaat het hard nu allemaal, zo kruipt hij de hele kamer door en zo staat meneer Zo een mooi gezicht dat hele kleine koppie overal bovenuit en het is al zo een inieminie ventje Ik ben helemaal trots een super begin van de week
Oh wat gaaf!Dat is weer een mijlpaal,mooi hoor!En wat kun je dan trots zijn hè!!Begrijp het helemaal!Ons meisje deed gister haar 1e echte kruippoging! Kan hij dan ook al weer gaan zitten?Of wordt dat de volgende stap?
Het gaat inderdaad hard hè? Zo maf om zo'n kleintje te zien staan, is echt weer even wennen. Lisa gaat ook zo snel, tijgert al 1,5 maand en sinds een paar dagen wil ze gaan staan. Het liefst trekt ze zich aan ons op (aan onze broek ), zo lief als je dan je handen naar haar uitstrekt dat ze die vastpakt en gaat staan. Grappige is dat ze echt heel wankel op haar benen staat, op haar tenen, vaak ene voet op de andere. Maar trots dat ze dan is!
Ik allemaal moeilijk doen dat die niet met zijn hoofdje op de boxrand klapt als hij weer wil gaan zitten maar hij zet zijn handjes lager en laat zich zo weer zakken, echt had een flinke dip van de week maar nu benm ik zo trots straal helemaal, heb gelijk de knoop doorgehakt en ga zo maar eens naar het babyzwemmen met hem, ontspanning voor ons beiden, echt mijn dag kan niet meer stuk! liefs een beretrotse moeder