ervaringen Bransson Vario of Deluxe kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door paloe, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hallo allemaal!

Wij hebben een mooie kinderwagen gezien: Goedkope kinderwagens | Prijskiller.nl
    en dan de vario grijs.

Zijn er mensen met ervaringen wat betreft deze kinderwagen? En wat zijn die ervaringen?

En wat zijn de ervaringen met banden die geen luchtbanden zijn?

Alvast bedankt!!!:)

2. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    Ik lees even mee! Had hem inderdaad ook gezien, maar die banden lijken me niet zo fijn.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    missmar nee idd, maar ik sprak iemand hier op het forum die zei dat hij helemaal niet hobbelde door de vering..
    Jammer genoeg lijkt verder niemand ervaring met de wagen te hebben.
    Wij gaan hem bestellen en als het niet bevalt sturen we hem terug.. Nog even kijken wanneer hij afgeleverd kan worden;) Ik vind hem erg mooi namelijk!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    deze: mutsy evo bleu edtion
    en de icandy hebben ongeveer dezelfde wielen..

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja ik heb hem idd ook...
    Alleen zit er nog geen baby in... ik moet zeggen dat de banden mij helemaal niet storen... ik had meer problemen met mijn speedi xs banden 6 jaar terug. Juist omdat het luchtbanden waren...

Maar goed... echte rijervaring kan ik niet delen.. wel hoe hij hier in huis rijdt en dat voelt voor nu uitstekend... en dan voor die prijs..

En netals wat paloe zegt als hij niet bevalt doe ik hem weg en koop ik een andere... zoals ik destijds met mijn speedi heb gedaan wat een rotwagen was dat....

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    De meeste nieuwe kinderwagens hebben toch geen luchtbanden meer?
    Ik heb een hele andere kinderwagen maar wel vergelijkbare banden.
    Bevalt mij prima en door de vering loopt het gewoon soepel.

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    dank je Rosa!

Sarah wij gaan m bestellen, meteen uitproberen en terugsturen als t niet goed is;)

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahahaha.. ja dat kan ook nog....dat kunnen wij niet meer..
    Maar denk dat ik er wel blij mee zal zijn.. maar we zullen zien...
    Anders zet ik m op marktplaats en koop ik een andere wagen..
    Mutsy evo is nu ook in de aanbieding voor 309 euro zonder maxicosi dat wel...bij kadocus.nl

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik zie m staan voor 399? mutsy transporter 319.

Maar wij gaan iig in eerste instantie voor de Bransson en als hij niet bevalt sturen we m terug en wachten we op de cruiser aanbieding van de Dirx (150 euro):p

10. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    Hoe doen jullie dat met een maxi-cosi, kopen jullie die er apart bij? en past die wel op deze kinderwagens?

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nope... er zijn geen maxi-cosi adapters voor deze wagen.
    Deze wagen heeft een eigen autostoel...die hebben wij er gewoon bij besteld..ziet er super goed uit verder...

Dat was voor mij vooral het twijfelpunt...ik had zelfs al een maxi cosi gekocht..die er niet op past... maar heb hem uiteindelijk toch gewoon gekocht.
    Denk dat het voor mij meer het idee was dat ik persee een maxi cosi wilde, terwijl deze net zo goed is.( naar mijn mening)..

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

net als andere kinderwagens in deze prijs categorie is dit een c merk en imitatie naar bugaboo
    (blokker verkoopt soms ook een wagen voor dat goed en dat is een c merk wagen van xadventure)

wat het met deze wagen is is gewoon heel erg veel plastic delen die dus kwestbaar zijn. je moet er dus zeker niet vanuit gaan dat je jaren plezier hebt maar na 1 kindje echt versleten is (al dan niet eerder)
    ze staan bekend om de stugge vering en snelle slijtage en afbrekende delen..

wil je echt nieuw voor dat geld zul je akkoord moeten gaan met een slechtere kwaliteit dan dat je zou gaan voor een a of b merk.

het is de keuze die je maakt. wil je hem voor 1 kindje gebruiken en daarna weg gooien. is het een prima wagen. maar wil je meerdere kindjes is het handig je af te vragen of je 2 keer een c wagen wil kopen van 150 of 1 keer een a wagen.

13. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    Ik had dit topic al even niet meer gezien! Maar ik ben heel benieuwd naar je ervaring Paloe!

@Kissi, volgens mij kan je er een adapterset bij kopen, en een maxi-cosi. Maar dat weet ik niet helemaal zeker..

14. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

hebben jullie de kinderwagen al binnen en hoe bevalt ie?
    ik heb ook zitten kijken naar dit merk omdat onze kinderwagen nu telkens een band verliest. hij het ziet er wel degelijk uit van bransson.

15. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    @oujaarsvlinder, daar ben ik eigenlijk ook nog steeds heel benieuwd naar :)

Dus dames, kom maar op met jullie ervaringen!

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    De baby is hier nog niet geboren... en paloes baby ook nog niet...kan ik vertellen... dus concrete rijervaring kunnen wij nog niet delen denk ik.

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    sorry! Ik wist niet dat er nog mensen benieuwd waren!

We hebben hem binnen en hij lijkt me super!!!

Amfy ik ben het niet met je eens, we hebben voor de jongens die wagen die jij bedoelt van de blokker gehad, de cruiser. Na 2 kids was hij nog helemaal goed, alleen hebben we hem te lang op de vochtige veranda laten staan waardoor hij helemaal verspocht was en we hem weg moesten doen.

De bransson heeft eigenlijk heel weinig plastig delen en ik heb hem laatst naast de A merk versie van een vriendin gezet en echt, bijna precies hetzelfde.

maar de beeb is er nog niet, dus echt ervaring heb ik nog niet met deze wagen;) ik zal het iig laten weten!!! voor nu lijkt hij me super. Hij voelt robuust en stabiel aan, de vering kan je zien werken (als ik een stukje binnen rij en de kat ligt erin:p), de bak is mooi ruim, inklappen gaat makkelijk en compact..

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hier staat hij ook klaar voor onze uk, wij hebben de deluxe zwart en ik vind hem top. rijdt lekker soepel en licht.
    ik heb hem geprobeerd met mijn dochter van ruim 2 jaar erin en dat gaat super. ik heb alleen niet de maxicosi erbij genomen, ik had al de maxicosi cabrio gekocht.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    en nu..... is er ook een te krijgen met de grote banden als luchtbanden! Heb gebeld en bevestiging is helaas iets anders dus ze zijn niet los te koop voor die zonder luchtbanden..

En..... er zijn nu ook maxicosiadapters bij de krijgen! Heb ze al besteld:D morgen in huis. 20 euro incl verzenden, best netjes!:D

20. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd hoe de wagen jullie straks bevalt! Laat je t weten zodra je t weet? Vind t een mooie wagen, en leuke prijs!

Deel Deze Pagina