Kruitvat heeft een volledige eigen vegan lijn! Met verschillende soorten producten die echt vegan zijn. Heel erg betaalbaar. Want de term "natuurlijk" of "nature" etc is niet beschermd en mag iedereen wel op zijn producten zetten. Zegt vrij weinig. Even een tip: goede creme of lotion zit in een tube en niet in een pot! Op die manier komt er zo min mogelijk lucht en bacteriën (van je handen) bij.
Oh, die Kruidvat Nature lijn heeft trouwens best fijne scrubcrème. https://www.kruidvat.nl/kruidvat-natures-peeling/p/5367762
Dit idd, gebruik al jaren cerave. Mijn huid is enorm opgeknapt hiervan. Gebruik ook de hydraterende melk voor mijn lichaam en gezicht !
Ik heb zelf Botanical beauty multi use trouwens, is ook een natuurlijk product die je voor meerdere dingen kunt gebruiken.. reinigt ook heel erg goed en maakt je huid echt schoon! Je betaald er wel iets meer voor maar je kunt er lang mee doen. Echt een super fijn product en je huid wordt er niet alleen schoon van, maar krijgt ook gewoon een zacht gevoel!