haaaiii ik kan t nergensss vinden op internet maar ik word er gek van. Sam zuigt sinds gister elke keer de onderkant van zn speen naar binnen.... en zet t dan op een brullen met een heel verbaasd gezicht. elke keer als ik m nu in doe gaat die onderlip er weer omheen hoe kan dit?!?!?!?!?!? heeft iemand tips of ervaring? ik word er gek van! net ook midden in de albert heijn, krijssen joh hihihi tis ook geen gezicht
Wat grappig dat jij hier over begint Dean doet namelijk sinds 2 weken precies het zelfde En net als jouw kleine zet hij het op een brullen als hij hem niet zo in zijn mond heeft. Dacht eerst aan tandjes maar ik voel nog niks bij jouw kleine wel. Groetjes Meertje
haaai haha wat toevallig!!!!! ook een foto ervan gemaakt hihi.. ik vond het ook geen gezicht, dacht in t begin echt zo van HEEHHH wat doet die nou? maar ik las net ergens op een ander forum dat een baby van iemand dat deed toen tandjes doorkwamen. had m net een bijtring gegeven en dat vond ie wel erg lekker, en hij heeft erg veel poepluiers, die ook raar ruiken. en is al 2 dagen erg hangerig. dus zou maar zo kunnen, ik voel ook nog niks (echt net 1 minuut geleden gevoeld haha) ben benieuwd! heeft jou zoontje verder klachten dan?
Echt heel apart hahaha. Gisteren had hij echt een bad day. Dronk niet spuugde (wat hij nog nooit heeft gedaan) en een aantal stinkende verassingen voor me hahaha. En was net als Sam erg hangerig!!!! Zat dus ook gelijk al met mijn vinger in zijn mond maar voel echt helemaal niks. Dean stopt ook aldoor zijn knuistje in zijn mond en kwijlt erg veel. Wou dat die tanden doorkwamen hahahaha
ja kwijlen doet Sam ook ja, ik las wel dat als tandjes net beginnen door te komen dat je nog niks hoeft te voelen, dan kan het gewoon onder het tandvlees beginnen te irriteren. Heeft Dean ook zulke zure poepluiers? bij Sam is het vooral heel dunnig, apart luchtje heeft het... anders dan normaal..
Ja idd hier ook!!! En ook veel poepluiers trouwens jeetje mina hihih. Ben op dit moment groot afnemer van de billendoekjes fabriek!! (lekkere praat hahaha) Maar hij heeft een beetje een vreemde ontlasting dan is het dun en ruikt het idd heel zuuuuurr. En dan lijkt het wel ineens boetseerklei heel apart!! Maar dan zou het dus nog heel lang kunnen gaan duren voordat er wat komt dus!!
hahahaha nou idd er gaan wat billendoekjes doorheen zeg. ik moet ook zeggen dat ik er niet al te zuinig mee om ga, maar 1 doekje per keer dat gaat bij mij nie werken hihi maar dis echt heeel toevallig want sam heeft heel af en toe ook ineens een stuk klei in zn luier zitten raar he die afwisseling? ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die dit hadden en waarbij snel tandjes doorkwamen
Grappig dat Dean en Sam nu precies het zelfde hebben hahaha. Dus ook jij bent nu groot afnemer hihih wij zullen die economische crisis wel even verhelpen zo hahaha!!! Maar idd ben erg benieuwd of meer kindjes dit deden en hoe lang het toen duurde voor de tandjes doorkwamen.
hahahha nou en of! ik zal straks es tellen, of morgen... maar denk dat ik wel 10 doekkies per keer gebruik soms, te erg, maar doe er met 1 veeg meestal 3 op elkkaar, heb wel es met 1 geprobeerd maar dan zitten mn handen onder de poep jakssssss
hahaha zo herkenbaar!! Tegenwoordig zot het bij Dean helemaal onder zijn oksels hihih. Niet echt fijn om 06:00 in de morgen en dan idd in het donke nou net met je handen erin grijpen hahaha zie je het voor je. Maar zal het ook eens bij houden en dan nog maar over de luiers niet te praten!!
Hier begon het ook rond vier maanden, met zes maanden kwamen de eerste tandjes zo'n beetje door Succes dames!
Even terug naar de speentjes: bij ons deed de kleine het hele speentje met schildje en al in z'n mond.. Wij gebruiken nu de speentjes van de etos, die hebben een veel groter schildje, wat ook zacht is aan de binnenkant dus daar kunnen ze ook nog lekker op knabbelen .
Finn deed dat ook, en toen ik op cursus ging voor eten en drinken bij baby's kreeg ik te horen dat de speen te 'slap' was en de zuigkracht te hoog. Welke speen gebruik je dan? de Dodie is b.v. heel gemakkelijk naar binnen te zuigen, omdat die zo slap is. Ook de avent heeft dit. Ik gebruik nu wel de dodie, omdat als er rijstebloem bij zit het finn niet lukt om de speen naar binnen te zuigen... Ik kan geen advies geven welke speen t dan wel moet zijn omdat dit zeer verschillend is. iedereen reageert er nl anders op. Succes iig.