hai dames, De titel zegt het al.. ik ben op zoek naar leuke pols en enkelrammelaars. Nu weet ik dat je ipv enkelrammelaars ook rammelsokjes hebt, maar dan heeft ze zo een bult op der voeten. Iemand een tip waar ze te halen zijn? Op marktplaats staan ze per stuk en dan is het inc verzendkosten niet per definitie goedkoper.. Alvast bedankt
Wij hebben er eentje van de da drogist. Hij rammelt wel, maar niet zo hard. Ik weet niet hoe duur hij was, mijn man heeft hem een keer gekocht.
Ik heb er ook 1 van de Hema, ze vond 'm nooit leuk en deze week zat ze er opeens mee te rammelen......... ach beter laat dan nooit he . Rammelsokjes had ik ook van de HEMA.
dank jullie voor de reactie's ik heb intussen ff door de site van de hema en de intertoys gespeurd en bij de intertoys heb je zo een pakket van 4 voor 15 euro..toppie dus Dank jullie
Van Lamaze hebben ze ook een leuk pakketje met 2 pols en 2 voet rammelaars. Erg leuk, 14,95 of 19,95, weet ik een niet meer. Bij de intertoys of Top1toys verkopen ze die vaak. Succes!
Ik ben weg van Haba speelgoed en in de folder stond een ontzettend leuke polsrammelaar. Kijk eens op internet zou ik zeggen. Op onderstaande pagina helemaal naar onder doorscrollen. Er staan er drie. De Houten Trein Alkmaar, houten speelgoed, Schleich dieren & figuren, Haba speelgoed
@Arja potver... die zijn inderdaad wel erg schattig..zeker die bloem.. maar sjucht.. 12,00 voor 1 of 4 voor 15,00
Misschien kun je hem vragen aan iemand die nog een verlaat kraamkadootje wil geven. Of je geeft hem zelf cadeau als je kindje een kwartaal oud is
Ik ben blij dat ik er geen 4 had! Onze meid vond er niets aan. Dan liever 1 mooie, waar mama tenminste nog met plezier naar kijkt En je doet er niet snel zoveel tegelijk om, denk ik. Eentje per keer is voor een klein kind dat er wél aandacht voor heeft volgens mij al leuk genoeg. Moet je voorstellen dat al je ledematen geluid maken, maar jij hebt dat nog niet onder controle. Gék word je dan van al dat gerammel! Er zit trouwens best een tijd tussen dat ze hun handen ontdekken en hun voeten. Dus tegen de tijd dat ze de rammelaar om haar pols niet meer leuk vind, kan ie misschien wel door naar haar voet. En heb je niet toevallig toch rammelsokjes cadeau gekregen? Dat vond ik juist fijner dan zo'n voetenbandje: iets op je tenen is veel makkelijker te bekijken en grijpen dan iets om je enkel.
Ik ben ook opzoek naar een leuke polsrammelaar. Ik heb er 1 maar daar gaat ie bijna door gewichtheffen zo'n groot speeltje zit erop. Er zijn veel leuke maar die vind ik dan weer meisjes achtig. Bij het kruidvat hadden er 1 van teigetje (ben heel gek op winnie the pooh spullen vooral teigetje) maar die rammelt niet echt goed. Dus ik blijf nog even doorzoeken. Ik vind 12 euro voor 1 wel erg duur.
Die goedkope van de Hema rammelt heel liefjes. Ik denk dat het voor een baby niet uitmaakt of de rammelaar duur of goedkoop was. Ik zou inderdaad alleen zo'n dure kopen als je het geld kan missen en je er zelf veel plezier aan kan beleven om je kind mooi speelgoed te geven Bij zo'n goedkope is het ook minder erg als ie niet zo aanslaat, want ik lees hier best veel berichten over babys die er niets aan vonden (de mijne dus ook niet).