Slaapt ze smiddags wel in der eigen bed? En weet je waarom ze elke avond wakker word? Word ze wakker van jullie bv dat jullie naar bed gaan? Je zal t vast geprobeerd hebben, maar hier was een stikker vel aan de muur de oplossing. Goed in je eigen bed geslapen is morgens een sticker op de muur en op de hand. Wat fijn dat ze in der eigen bed naast jullie heeft geslapen! Al een hele stap vooruit! Succes verder!
ze slaapt al sinds haar tweede verjaardag niet meer smiddags. het was altijd drama en we waren heel de middag bezigom haar in slaap te krijgen. dit voor maar een half uurtje en zodra ze smiddags geslapen had was ze voor 22.00 niet moet. Nu gaat ze om 18.30 slapen. we hebben nu een stickerkaart gemaakt en als ze morgen weer zo goed wakker wordt (in haar eigen bedje bij ons op de kamer) krijgt ze een sticker. nar 7 stickers een kadootje. zo hoop ik dat ze iig niet meer wakker wordt snachts en dat we dan langzaam naar haar eigen kamer kunnen verhuizen. maar eerst deze nacht eens doorkomen
Hoi Ryanne Het slaap verhaal is hier zo bekent en ook al zoveel geprobeerd, onze dochter slaapt nu al bijna een jaar op ons op de kamer, eerst tussen ons in omdat ze doodziek was, drama in haar eigen bedje, peuterbedje gekocht, hielp ook niet, peuterbedje bij ons op de kamer en slapen als een os. Kamertje opnieuw ingedeeld, bed weer terug in haar eigen kamer, ging goed tot een uur of 12 daarna drama, belande ze weer bij ons in bed, terugleggen was brullen, een groot bed erbij gezet wij bij haar slapen was ook niet de oplossing, zij in het grote bed ging in de middag goed- avond drama. En nu dus weer bij ons, zijn ook ten einde raad, man slaapt inmiddels in haar bed om mij zo de ruimte te geven om te slapen gezien mijn zwangerschap met BI. Dochter vind dt niet goed, het is haar bed maar daar slapen homaar! Zit er ook zwaar over na te denken om naar paranormaal iemand te gaan misschien worden we dan wat wijzer........ Ik wens je suc6 en blijf je even volgen, ben wel benieuwd wat bij jouw de oplossing zal zijn!
Wat bij zowel mijn zoon als dochter hielp en helpt is een winnie de pooh muziekmobiel die bewegende plaatjes op het plafond schijnt en 1 melodietje dreunt. Hij slaat automatisch aan op geluid. Dus zodra ze begint te huilen gaat dat ding aan. Gezien het 1 melodietje is, werd dit heel herkenbaar voor haar en werd ze daar in combinatie met de bewegende plaatjes rustig van. Ik heb trouwens ook haar bedje uiteindelijk naar de muur gedraait zodat ze aan 1 kant rust heeft (ze kijkt tenslotte naar de muur en aan de andere kant zo min mogelijk prikkels.... Merk dat dit ook helpt. Succes in ieder geval
O zo herkenbaar. Ons mannetje heeft ook een behoorlijk ziekenhuis trauma en er is erg veel gebeurt de laatste jaren. Hij ging wel altijd netjes naar bed zonder problemen, maar dan... Rond de klok van 23u werd hij compleet overstuur wakker en werd alleen bij ons in bed stil. Ook wij hebben alles geprobeerd. Voor nu lijkt het dat we de oplossing hebben gevonden, ik blijf voorzichtig enthousiast.. Via internet heb ik een wichelroedeloper gezocht, maar kwam bij iemand anders terecht. Ik hem mailen en hij belde mij direct terug. Ons huis moest gereinigd worden. Dit kon hij vanuit zijn huis doen en kostte me geen cent. Nou ja, zal wel dacht ik. Diezelfde avond beide jongens compleet overstuur, een half uur onverklaarbaar verdrietig. Ik die man mailen of hij nu soms bezig was. Even later kreeg ik bericht dat hij rond dat tijdstip inderdaad 3 personen naar het licht had gelaten. Tot op de dag van vandaag slapen beide jongens heel de nacht in hun eigen bed... Ik ben heel erg sceptisch maar na 3 jaar mijn zoon in zijn eigen bed en ook nog doorslapen? Dat zou wel heel erg toeval wezen.
wat ben ik blij dat ik niet de enige ben. niet leuk dat er meerdere mensen hiermee te maken maar ik voelde me zo alleen in mn strijd met t slapen. Hier gaat t eigenlijk best wel goed. bedje staat bij ons op de kamer en stickers werken positief. het is 4 nachten goed gegaan. De eerste nacht heeft ze een kadootje gekregen en zijn we smiddags naar Bart Smit gegaan en hebben wat uitgezocht. dit staat op de kast en bij 5 stickers krijgt ze t. ze gaat nu graag naar bed en toen t slapen een naccht iet gelukt was zei ze vanavond proberen we t opnieuw. ze begrijpt de bedoeling van t in haar eigen bed-stickers- cadeautje. We zijn er nog lang niet maar we hop[en dat t steeds beter zal gaan @grietje hier ook t huis gereinigd
@yameerah hier staat t bedje ook tegen de muur, in de hoek en de andere kant op staat niets ben een beetje sceptisch om weer wat aan te schaffen in de hoop dat t helpt. heb al zoveel gekocht en gedaan en t draait tot nu toe altijd op niets uit, wat dochter ff moet weten is dat we bij haar zijn. we zullen zien, we houden stand