hee meiden leven en laten leven dus: bij de buren aankloppen over de bbq ga ik NIET doen. Maarr: De babykamer is aan de tuinkant en er komt regelmatig een flinke walm in de kamer. Niet de directe rook misschien maar je ruikt het wel sterk. raam dicht dus, als ze bezig zijn. maarrrr: hoe ventileren jullie dan in de zomer? kamertje is op t zuiden, wel staat er gelukkig een mooie boom voor het raam die dan flink bladeren heeft. hebben jullie een tip, of hoe doen jullie dat? Denken jullie eigenlijk dat de bbq rook schadelijk is voor een kindje? Goed kan t niet zijn denk ik... bedankt!
Ze bbq'en vast niet de hele dag? Dus gewoon raam dicht 's avonds. En als ze erg heet wordt op 't kamertje, juist 's ochtends vroeg ventileren en verder overdag het raam dicht + zonnewering er voor.
Nee woon in een flat dus heb hier geen last van gelukkig. Mar je kunt het natuurlijk altijd proberen eerst in je keuken bijv. als je iets hebt gekookt wat nogal sterk ruikt?
Dit zou ik ook doen. En als het echt heel warm is (als de zomer nog komt )kun je het raam altijd naderhand weer open zetten. Edit: wat betreft de rook zal wel wat mee vallen. De lucht zul je natuurlijk wel kunnen ruiken.