Ik heb in maat 50 van allerlei winkels rompertjes gekocht om uit te proberen. Maar welke rompertjes vinden jullie het meest prettig? Ik hoor veel goede verhalen over die van de hema?
ik helemaal van de hema rompers, goede pasvorm en kwaliteit...en voor zowel jongens al meiden hele leuke printjes!!
Ik vind de Hema rompertjes ook erg fijn. Maar als ik jou was zou ik niet teveel rompertjes in maatje 50 kopen hoor! Misschien past hij/zij ze straks geeneens, of maar heel even.
Ik weet het, maar ik vond het allemaal zo schattig haha. En bij de zeeman kost het bijna niets. Ik ga nu over naar 56 haha.
Ik heb ook de rompertjes van de hema, meestal haal ik die pakken van 6 of 7 stuks voor 10,00. Wat ik aan die ook erg makkelijk vind is dat ze mee rekken dus die zitten nooit te strak.
Ik heb de rompertjes nog niet gebruikt (ben zwanger van de eerste) maar heb er ook een aantal van de Hema omdat ik daar goede berichten over hoor. Ben wel benieuwd welke maatvoering er nou 'klopt', want er zit zó veel verschil in de maten! Als ik die van Hema als standaard neem, vallen ze van Prenatal duidelijk kleiner en van Zeeman en Wibra duidelijk groter. Heb een rompertje van Wibra liggen in maat 50, is ongeveer net zo groot als eentje van Prenatal in maat 62..
Ja irritant he?! De ene maat 50 is echt totaal anders dan de andere! Zelfs soms als het van dezelfde winkel komt. Ik heb nu dus ook geen flauw idee meer wat ik nou van welke maat heb. Ga ze straks maar eens allemaal naast/op elkaar leggen en dan van klein naar groot in mijn commode-la opruimen. Wel grappig dat ik op dit forum altijd lees dat maat 50 zo klein is dat ze er vaak helemaal niet inpassen of maar heel kort. Terwijl ik in mijn omgeving juist van alle moeders hoor dat hun baby weken in maat 50 heeft gelegen. Allemaal kleine babies blijkbaar haha
Net als cjpt kom ik vaak kersverse vaders uit mijn kennissenkring tegen in de stad, bij Prenatal en Hema: 'ik moest kleine maatjes kopen want we hadden maar drie dingen in maat 50.' Dus blijkbaar hebben veel babies toch die maat wel eventjes aan!
Tja en stel dat ik een flinke baby krijg dan bewaar ik alles dat ze niet heeft gepast gewoon voor als ik eens ergens op kraamvisite ga ofzo. Haha, pak ik het in en is het weer een leuk cadeautje voor een vriendin ofzo! Zij ook weer blij!
Hema all the way! Prima rompers met leuke printjes en niet al te duur. Prenatal heeft ook wel goed spul maar is een stuk duurder. Zeeman is de beste voor de mama's met een kleine portemonnee. Oh, en ik zou niet voor rompers naar de H&M gaan, hoe leuk ze ook zijn. Wat een ***** rompers... pff.
Een stuk of ... 6 of zo. Maat 56 zou ik doen. Ingmar heeft maat 50 niet eens gepast. Die was bij geboorte al te groot daarvoor.
Ik heb tot nu toe: 1 in maat 50; 4 in maat 50-56 en 2 in maat 62-68.. Vanaf maat 62 kan verder nog wel even wachten.. Kan ik er dan beter nog een aantal in maat 56 kopen i.p.v. maat 50-56?
Ik heb er véél te veel. In maat 50/56 (ook losse 50 en 56 zitten daarbij) heb ik er in totaal twintig. Ongeveer acht daarvan heb ik zelf gekocht en de rest heb ik gekregen (nieuw als cadeautje, maar ook gebruikt van iemand). Nouja, als ik een spugertje krijg zijn het er voldoende
Mijn eerste dochter paste de eerste week maar in maatje 56, al snel over naar 62. Mijn 2e dochter heeft ook niet zo heel lang in 56 gezeten, maat 50 heb ik dus nog nooit gekocht.... Tsja de meiden waren 9,5 pond en bijna 8 pond....
Dat is een hele baby haha. Ik heb net eens gekeken, maar de rompertjes van de hema zijn het kleinst van allemaal. Heb ze nu maar op grootte in de lade gelegd. Van de week nog maar een paar maat 56 halen.
Je hebt toch zo wat rompertjes bijgehaald na de geboorte? Komen ze ook checken of je overal voldoende van op voorraad hebt? Ik heb namelijk ook al als tip gekregen niet teveel in de kleinste maat te halen aangezien ze er toch zo uit gegroeid zijn.
Misschien heb ik het mis hoor, maar ook al zijn zo zo uit maatje 50/56 gegroeid, die eerste paar weken heb je toch júist geen zin om vaak te wassen? Dan liever een paar rompertjes extra toch? Die dingen kosten zo weinig.. Zo, Candijtje jouw dochters waren flink! Ik denk dat ik een zespondertje krijg.. Ik woog zelf bij mijn geboorte zes pond, en ik kwam twee weken te laat. Mijn zusje hetzelfde verhaal. Mijn man woog zeven pond en kwam ook twee weken te laat.. Heb ook een redelijk bescheiden buikje en bij de laatste (pret)echo liep de baby iets achter op groeischema, maar toen de echoscopiste zo eens naar mij keek zei ze dat dat niet zo gek is, aangezien ik zelf ook klein ben. Een flinke baby zou hier dus een flinke verrassing zijn hihi.
Ben geen ervaringsdeskundige, maar wij hebben van maatje 50 tot maatje 68 allerlei verschillende rompertjes, in alle soorten en maten dus Zo kunnen we straks kijken welke het beste bij ons past want dat is enorm persoonlijk.