Thuisverkoop party's

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Thuis verkoop party's van producten verschrikkelijk. En toch zit ik er weer.
    Nu van schoonmaakproducten.

Mijn besluit staat vast ik ga er niet meer heen.
    De één is beter dan de ander.

Ga jij er heen?

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

jaaaaaaa! Ik vind dat altijd echt leuk en gezellig. Ook om zo een avond te organiseren lekker met hapjes en drankjes. Wij doen hier (onderling met vriendinnen) regelmatig een kledingparty.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ligt er helemaal aan wat voor 1 (schoonmaakdingen ga ik echt niet heen) en wie het geeft.
    Vaak zijn het supergezellige avondjes.

4. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.948
    1.710
    113
    Vrouw
    Super leuk!
    Vroeger had je de welbekende tuperware party's waar ik als kind met mijn moeder mee ging.
    Heb ook wel kleding party's gehad. Vind het altijd erg gezellig en vooral leuk om alle kleding rustig te bekijken/passen en de stoffen en kwaliteit te kunnen voelen.

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ooit een keer naar een dildo party geweest, ander type Tupperware :rolleyes:
    Serieus iedereen zo'n trillende dildo tegen t topje van haar neus aan t houden, hilarisch, zou t zo weer doen :roflmao:

amdaa, NavyCrimson91 en Lies1611 vinden dit leuk.
  6. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik ben 1x op een Tupperwareparty geweest. Wat vreselijk was dat zeg. Ook idioot duur die spullen. Dus nee hoor, party’s met zulk soort spullen zou ik aan me voorbij laten gaan.

Een kledingparty zou misschien nog leuk kunnen zijn als het kleding is wat je smaak is.

7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.545
    113
    Ik ga voor dat soort dingen wel naar de winkel of ik koop het online. Zit je dan met zijn alle naar schoonmaak producten te loeren. Dat doe ik thuis in mijn kasten ook al dagelijks.:roflmao:

Oke een kledingparty zou ik misschien nog wel leuk vinden...

amdaa vindt dit leuk.
  8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    wat voor party's? ;)
    Heeeeeeel lang geleden, toen ik nog jong was, ben ik een keer opgemaakt bij zo'n party (Oriflame denk ik). Ik zag eruit als een clown. Was meteen genezen. Ik word er ook nooit voor gevraagd. Dat krijg je als voornamelijk mannen in je vriendenkring hebt

9. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik ben nog nooit naar zo'n party geweest. Hoe werkt dat dan :p

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik ging wel eens, was altijd gezellig maar nooit echt wat gekocht. Ging altijd winkels uitpluizen of online naar vergelijkbaar maar meer betaalbaar.

11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nee echt niet, niet mijn ding! Ooit een keer zon make-up party gehad en Tupperware maar ik vond dat echt niks. Ga liever wijn drinken met m’n vriendinnen :roflmao:

Overigens leeft dit ook niet echt bij m’n vriendinnen en collega’s! Ik hoor er zelden wat over!

Elena22 en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Een schoonmaak spullen party? Dolletjes:confused:! Tupperware en oriflame ben ik allebei 1x geweest en dat doe ik niet meer!

De dildo party’s vind ik daarentegen hilarisch!! Een stel leuke dames bij elkaar, flink wat flessen wijn, snoepjes in bepaalde vormen en vooral heeeeeel veel lachen met elkaar!!

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Één keer een dildo-party als middagactiviteit voor een vrijgezellenfeest (was vooral hilarisch) en één keer een kinderkledingparty van een vriendin die een webshop had. De laatste vond ik serieus wel leuk en ik heb ook wat gekocht. Verder heb ik er echt geen interesse in. Make-up, huishoudartikelen of schoonmaakmiddel koop ik wel gewoon in de winkel. Bij zo’n party voel ik me verplicht om iets te kopen en dat vind ik niet prettig. Ik bedank dus altijd vriendelijk als ik gevraagd wordt.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Ik dus ook niet. Geloof dat je bv met een vriendengroep bij iemand afspreekt en dan komt er zo'n verkoper thuis en dan kan je de dingen uitproberen (tot op zekere hoogte)

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik ben een enkele keer op een party geweest. Vond het nooit echt wat want ik voelde me altijd erg verplicht om idioot dure dingen te kopen..

16. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ken echt niemand die zoiets organiseert. Jammer, lijkt me heerlijk. Honderden superspecifieke vragen stellen over het product en vervolgens niks kopen. Een soort real life trollen. Tenminste, ik ga ervan uit dat er wijn wordt geschonken.

danip, Lovely83, iMoeder en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik ken niemand die dat doet, bestaat het nog?

18. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Dan organiseer je het toch zelf? Dan wordt er zeker wijn geschonken! :thumup:!

En ik denk dat het je zal verbazen hoeveel geld er op zo een avond wordt uitgegeven.... zeker met 10 vrouwen ofzo bij elkaar!

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Vreselijk!

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Oh vreselijk. Een aantal keer naar een kledingparty geweest maar ik heb nooit iets gekocht. Er werd ook geen wijn geschonken. Anders zou ik het misschien nog wat vinden :D

Hopsatee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina