Thuis verkoop party's van producten verschrikkelijk. En toch zit ik er weer. Nu van schoonmaakproducten. Mijn besluit staat vast ik ga er niet meer heen. De één is beter dan de ander. Ga jij er heen?
jaaaaaaa! Ik vind dat altijd echt leuk en gezellig. Ook om zo een avond te organiseren lekker met hapjes en drankjes. Wij doen hier (onderling met vriendinnen) regelmatig een kledingparty.
Ligt er helemaal aan wat voor 1 (schoonmaakdingen ga ik echt niet heen) en wie het geeft. Vaak zijn het supergezellige avondjes.
Super leuk! Vroeger had je de welbekende tuperware party's waar ik als kind met mijn moeder mee ging. Heb ook wel kleding party's gehad. Vind het altijd erg gezellig en vooral leuk om alle kleding rustig te bekijken/passen en de stoffen en kwaliteit te kunnen voelen.
Ooit een keer naar een dildo party geweest, ander type Tupperware Serieus iedereen zo'n trillende dildo tegen t topje van haar neus aan t houden, hilarisch, zou t zo weer doen
Ik ben 1x op een Tupperwareparty geweest. Wat vreselijk was dat zeg. Ook idioot duur die spullen. Dus nee hoor, party’s met zulk soort spullen zou ik aan me voorbij laten gaan. Een kledingparty zou misschien nog leuk kunnen zijn als het kleding is wat je smaak is.
Ik ga voor dat soort dingen wel naar de winkel of ik koop het online. Zit je dan met zijn alle naar schoonmaak producten te loeren. Dat doe ik thuis in mijn kasten ook al dagelijks. Oke een kledingparty zou ik misschien nog wel leuk vinden...
wat voor party's? Heeeeeeel lang geleden, toen ik nog jong was, ben ik een keer opgemaakt bij zo'n party (Oriflame denk ik). Ik zag eruit als een clown. Was meteen genezen. Ik word er ook nooit voor gevraagd. Dat krijg je als voornamelijk mannen in je vriendenkring hebt
Ik ging wel eens, was altijd gezellig maar nooit echt wat gekocht. Ging altijd winkels uitpluizen of online naar vergelijkbaar maar meer betaalbaar.
Nee echt niet, niet mijn ding! Ooit een keer zon make-up party gehad en Tupperware maar ik vond dat echt niks. Ga liever wijn drinken met m’n vriendinnen Overigens leeft dit ook niet echt bij m’n vriendinnen en collega’s! Ik hoor er zelden wat over!
Een schoonmaak spullen party? Dolletjes! Tupperware en oriflame ben ik allebei 1x geweest en dat doe ik niet meer! De dildo party’s vind ik daarentegen hilarisch!! Een stel leuke dames bij elkaar, flink wat flessen wijn, snoepjes in bepaalde vormen en vooral heeeeeel veel lachen met elkaar!!
Één keer een dildo-party als middagactiviteit voor een vrijgezellenfeest (was vooral hilarisch) en één keer een kinderkledingparty van een vriendin die een webshop had. De laatste vond ik serieus wel leuk en ik heb ook wat gekocht. Verder heb ik er echt geen interesse in. Make-up, huishoudartikelen of schoonmaakmiddel koop ik wel gewoon in de winkel. Bij zo’n party voel ik me verplicht om iets te kopen en dat vind ik niet prettig. Ik bedank dus altijd vriendelijk als ik gevraagd wordt.
Ik dus ook niet. Geloof dat je bv met een vriendengroep bij iemand afspreekt en dan komt er zo'n verkoper thuis en dan kan je de dingen uitproberen (tot op zekere hoogte)
Ik ben een enkele keer op een party geweest. Vond het nooit echt wat want ik voelde me altijd erg verplicht om idioot dure dingen te kopen..
Ik ken echt niemand die zoiets organiseert. Jammer, lijkt me heerlijk. Honderden superspecifieke vragen stellen over het product en vervolgens niks kopen. Een soort real life trollen. Tenminste, ik ga ervan uit dat er wijn wordt geschonken.
Dan organiseer je het toch zelf? Dan wordt er zeker wijn geschonken! ! En ik denk dat het je zal verbazen hoeveel geld er op zo een avond wordt uitgegeven.... zeker met 10 vrouwen ofzo bij elkaar!
Oh vreselijk. Een aantal keer naar een kledingparty geweest maar ik heb nooit iets gekocht. Er werd ook geen wijn geschonken. Anders zou ik het misschien nog wat vinden