Hoi allemaal, De titel zegt het al. Onze dochter word over een poosje 4 en nu ontbreekt het ons aan ideeen voor een cadeau en verlanglijst voor haar. Wie helpt ons met ons lijstje voor de bijna kleuter? Thx Lin
Ik heb hier laatst ook een topic over geopend, die zal ik even erbij zoeken voor je. Gisteren ook Louise's verjaardag gevierd dus zal wel even opsommen wat ze gekregen heeft. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/279147-cadeautips-4e-verjaardag.html Wa ze gekregen heeft is; Strijkkralen Luchtbed van hello kitty Megabellenblaas Teken/kleurspullen Puzzels Bijouxdoos om zelf te maken Playdoh Zelfs sieraden maken Zelf stickers maken om dinkbekers mee te versieren Skippybal Eeehmmm... dat was het geloof ik wel. Dus heel veel creabea spul
ah hier ook bijna 4 en ik heb ter inspiratie laatst maar even in de speelgeodwinkel gesnuffeld... daar is echt bergen leuk spul hou dus nu op mijn telefoon gewoon een lijstje bij voor als ik wat leuks zie of als ze iets wil hebben. nu staat erop: springtouw delta's leerrijke kaarten (spelletjes met taal, rekenen of andere onderwerpen.. ) locoboekjes knutselspul boeken oh en my little pony & barbie
Van die puzzel/oefenboekjes om te leren schrijven (lusjes overtrekken, dingen met elkaar verbinden). Misschien vindt ze zoiets leuk? Ligt er ook aan wat voor kind het is! Heeft ze al een fiets?
ik ben dit jaar ook een beetje inspiratieloos ze heeft ALLES al! hmmm...ik denk dat het hier ook knutselspulletjes gaan worden. - playdoh - kralen -die drinkbeker en broodtrommel...dat is een goeie!...die ga ik onthouden en voor de rest...ik ga het topic volgen...heb nog 1/2 jaar
Onze dochter heeft vorig jaar voor haar vierde verjaardag een barbie huis gekregen en een steffie pop die strijkt. Verder geen kleine dingen van ons.
ik wil ook als onze oudste 4 wordt (volgend jaar pas ) een brooddoos bestellen + rugzakje met naam. Ik vind deze érg leuk : Full Colour Mepal met naam Mepal met naam (Lunchbox/beker) Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado verder: vloerpuzzels prikpen + prikmat leesboekjes leuke kinder paraplu (als ze die al niet heeft) spelletjes (ik hoor goede verhalen over knappe koppen?) en verder jumbolino achtige dingetjes mini-loco badhanddoek (met naam) voor eventuele zwemles
leuk die broodtrommel! al zou ik dan wel voor iets met roze gaan ipv autootjes *grin* en knappe koppen lijkt mij ook wel erg leuk ja en goed voor de concentratie ook