Hi! Wij zijn toch al een beetje aan het kijken naar wat we volgend jaar zomer zomer zouden willen en denken nu aan 2 Huttopia campings (kleinschalig, overzichtelijk voor de kinderen en nog echt camping gevoel etc), maar willen dit eigenlijk afwisselen met nog 1 weekje bijvoorbeeld een yelloh village camping in de Languedoc, omdat daar wat meer vertier is qua zwembad enzo. Het liefst een camping aan zee waardoor je niet met je auto weg hoeft. Ik heb er al een aantal bekeken, maar vroeg me af wie hier ervaringen met deze campings in die regio heeft en welke natuurlijk de leukste is Dus tips zijn welkom, ook welke accommodatie dan aan te raden is of welke juist niet qua ligging op de camping enzo!
Wij hebben ervaring met Serignan Plage en zijn hier zeer tevreden over. Direct aan het strand, super zwembaden en genoeg vertier voor jong en oud.
Wij ook, super leuke vakantie gehad, aan het strand, leuke zwembaden, ja, echt een prima park! Zouden afgelopen jaar naar Aloha Village gaan maar dat hebben we geannuleerd, leek me ook heel leuk.
Dank voor jullie reacties! Het hoeft in principe eigenlijk geen yelloh village te zijn, maar we zijn meer op zoek naar een camping direct aan zee. Zodat je de auto lekker kunt laten staan. Serignan Plage heb ik inderdaad bekeken en ziet er mooi uit. We zitten nu ook te kijken naar camping Nouvelle Floride in Marseillan Plage, iemand hier toevallig ervaring mee?
Nouvelle floride zijn wij geweest. Echt super. Het hoorde toen , weet niet of dat nog is, bij 2 andere campings. Je kon met je bandje ook de andere campings op, 1 the is de straat over en de andere is 10 minuten lopen. Wij zijn het jaar erop naar de andere camping van hen geweest en ik wil ook nog een x terug voor de laatste camping. Strand is op loop afstand en met de fiets kun je naar het centrum. Is niet heel groot, paar touristen winkels, draaimolen, ijssalon, broodjes zaak, kleine supermarkt. Camping is heel netjes, leuke speeltuin en goede animatie (Engels/Frans). Wij vonden het fijn dat we zo van de ene naar de andere camping konden. Dus als ze even waren uitgekeken op de ene speeltuin/zwembad gingen we naar de andere. Staanplaatsen zijn goed en stacaravans staan op redelijke afstand van elkaar. Wel muggen creme meenemen want die zijn ruim vertegenwoordigd.