Hoi allemaal, Ik zie dat ik hier een topic kan openen over voeding voor kinderen. Maar ik heb een iets andere voedingsvraag en kan geen betere plek op het forum vinden dan hier, dus plaats hem hier wel. Als hij verplaatst wordt merk ik het wel. Binnenkort ga ik naar een babyshower voor een vriendin. Het is de bedoeling dat we allemaal een lekker hapje meenemen. Maar ik ben echt a-creatief waar het op hapjes aankomt. Zeker qua bakken. De gemiddelde muffin komt bij mij als geplette oliebol uit de oven, zeg maar. Maar ik wil me er ook niet zo simpel vanaf maken door met kaasblokjes aan te komen. Wie o wie helpt mij op weg met een leuke tip? Het liefst iets wat ook een beetje themagericht is, en zonder glazuurspektakels? BTW, de hele aankleding van de dag zal blauw zijn.
Soesjes met muisjes erop, als je niet weet wat t wordt gooi je blauwe en roze bij elkaar Smelt witte chocolade repen au bain marie Doop je kant en klare soesjes (bv van hema of uit vriezer supermarkt) in de gesmolten chocolade en dan meteen in de muisjes, laten drogen en klaar!
of met kant- en klare cakejes van de supermarkt.. je kunt de witte chocolade evt nog kleuren met kleurstof.. Ik geloof dat Jamin ook veel eetbare baby-decoratie verkoopt, chocolaatjes, suikerfiguurtjes, enz.. Ik merkte trouwens op mijn eigen babyshower dat er heel veel zoetigheid was, terwijl ik met mijn zwangere lijf meer trek had in hartig.. De kaasblokjes zijn dan inderdaad misschien wat simpel, maar wellicht iets van wraps of kleine sandwiches met kip en avocado, of een quiche of soepje?
Tompoucen met muisjes erop Kant klare muffins cupcakes dopen in chocolade en dan muisjes... Xenos heeft ook veel spul daarvoor