Wie heeft er ook een baby/dreumes die geen seconde stil ligt met luierverschonen? Mijn zoon ligt nog niet op het aankleedkussen of ik heb zijn achterkant alweer in beeld en zodra die de luier eindelijk af heeft, kruipt hij weg... Dus een rondje in de blote kont door de kamer... ik er weer achteraan en zo gaat het door, totdat ik eindelijk een luier aan heb en zijn broekje. Heb al van alles geprobeerd om hem af te leiden... Speelgoed, houten lepels, Zingen noem maar op, maar dat is 15 seconden leuk en dan is het weer omdraaien en wegwezen... Iemand nog goede tips om hem af te leiden? en hoe doen jullie dat met zo'n bewegelijk hummeltje, waar houden jullie hem/haar mee bezig? Op de commode of tafel is hij ook niet te houden, en ben bang dat hij er af valt, dus verschoon hem tegenwoordig maar op de vloer, dan kan hij niet vallen
hmm jamie is ook erg beweeglijk, ik heb geluk dat hij nog niet kan kruipen :d mss helpt een koekje of een flesje drinken of een stukje fruit ofzo?
Helaas heb ik geen antwoord voor je. Maar ik lees wel even met je mee, want het is net alsof ik mezelf over mijn zoon hoor praten. Erg vermoeiend, die eeuwige strijd om die luier...... hahahaha. Ja, kan er wel om lachen, maar als je ermee bezig bent is het echt niet leuk! Als die luier maar zit. De rest van zijn kleren kunnen ook als hij op zijn buik ligt of half wegkruipt, maar die luier!
hahahha,die van mij ook verschrikkelijk een doosje smarties helpt wel daar kan ze lekker mee rammelen
Tja ik zou denken, toch op de comode, nu is de uitdaging te groot om een rondje te kruipen. Bij Kiara werkt het niet om op de grond te verschonen dan gaat ze er vandoor. Maar op de commode en dan een steeds weer iets anders om even mee te spelen. Soms even ruzie, als ze moet blijven liggen en dan niet bang zijn voor een boze baby
Herkenbaar. Hier werkt een pakje luierdoekjes maar wat echt super werkt is een leeg medicijnendoosje! Daar is hij helemaal weg van tijdens het verschonen.
isa is ook nooit rustig tijdens het verschonen, in het begin al probeer te weg te kruipen, maar ik geef hem mijn tel of wat dichtbij is om hem af te leiden.
Ik hoopte net ook op een derde arm. Ik geef het haarborsteltje even of de tandenborstel. Eerst ga ik ook de luierdoekjes, maar daar trap ze niet meer.
Ik geef haar iets wat ze normaal niet krijgt,m'n sleutelbos of mobiel. Als ik het op de grond doe is ze zo weg. Niet handig met poepluiers he, dat beweeglijk gedoe.Als ik niet oplet kan ik elke dag een andere hoes om het aankleedkussen doen. Ik leg er tegenwoordig maar een hydrofiele luier op. :
wij hebben een mobiel boven de commode hangen en die blijft erg interessant. Verder geef ik haar vaak een luier in haar handjes of haar tandenborsteltje.
haha hier hetzelfde probleem, ik heb ook al vanalles geprobeerd, speeltjes luier doekjes enzz maar ze denkt gewoon nou dan neem ik die toch mee! ik heb er ook nog niets op gevonden dus de gouden tips is welkom
Hier was en tube zalf altijd de afleidingsmanoeuvre. Proberen de dop eraf te krijgen. Voordat hem dat gelukt was had ik hem al verschoond.
Ik zal nog eens een haarborsteltje of een tandenborsteltje proberen, dit zal wel even helpen, maar na 2 a 3 keer is het niet meer intresant. Gisteren heb ik hem maar een horloge gegeven, dat was wel erg intresant en heb ik hem normaal een luier onder kunnen krijgen haha. Ik heb nu ook van die luierbroekjes gehaald, die krijg ik makkelijker aan... Zelfs als hij weer eens onderste boven ligt krijg ik die aan Wordt strax nog wat als hij gaat lopen dan kan ik er achteraan rennen denk ik haha.
Hier precies hetzelfde! Ik heb het zweet op m'n voorhoofd staan als ik klaar ben, pfff... Als ik haar benen pak en ze de lucht in til voor een schone luier, strekt ze zich helemaal uit en draait dan steeds als een plank om haar as. Mega irri... De afstandbediening of mobiel is hier erg interressant en mag ze normaal niet hebben, maar tijdens het verschonen geeft ik het d'r. Maar alles is idd van korte duur.