Is er hier iemand wel eens op de kerstmarkt in Leer geweest? Wij willen binnenkort naar een kerstmarkt, maar willen niet te ver rijden. En Leer is redelijk dichtbij voor ons... Maaaar hij moet wel leuk zijn natuurlijk!
zelf nog niet geweest geen auto, maar de mensen uit ons dorp Woon bij bunde zijn er erg te spreken over.
Ik zat te zoeken om een omschrijving.... deze is "spot on" Ook Papenburg valt onder deze omschrijving, al is die nog kleiner dan die van Leer. Wij overwegen om het weekend voor Kerst naar Oldenburg of Bremen te gaan. Collega vertelde dat Oldenburg erg mooi is. Dit is ongeveer drie kwartier verder rijden dan Leer.
hahaha ik woon in nieuweschans of neeee bad_nieuweschans Woon je ong 15 min fietsen bij mij vandaan denk ik dan
Nee het is wel iets verder dan 15 min... althans ik deed er zeker 45 minuten over naar het station Ik woon in Wymeer
@Hopmarjanneke wymeer ken ik ja. daar heeft een " vriendin" gewoond en daar gingen we wel eens op de fiets heen. Maar voor enkel een bakje koffie niet te doen nee zeker 3 kwartier fietsen.