tips gevraagd om baby te laten doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jelly, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    volgens mij kun je dat dan van bijna alles zeggen rond kids
    het gaat er ook af met wie het eerste kan kruipen lopen praten
    goh doet ie dat nou nog niet?

haha maar ja ieder kind doet alles wanneer hij/zij er aan toe is

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier nooit iets gedaan om mn kids te laten doorslapen... mn dochter sliep door met bijna 5 maand en mn zoon sliep met 3 maand een paar weken door, toen waren er weer een paar maanden dat hij snachts wakker werd en nu met 7,5 maand is hij weer gaan doorslapen.

Denk echt dat het een kind zelf wel weet wat goed voor hem is... bij beide kids was het vooral mamahonger die ze snachts hadden. Ik vond het ook wel wat hebben snachts zo met zn tweetjes in het donker, tuurlijk was ik smorgens niet altijd even fris en fruitig maar ben er trots op dat mn kids zowel dag als nacht altijd mn volledige aandacht hebben gehad en ze het zelf hebben geregeld. Uiteindelijk komt het vanzelf wel goed.

Je kan er voor kiezen om het als een enorme last te zien maar ik kon er ook zeker van genieten en ben blij dat ik die momenten met mn kids heb gehad.

3. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    Laat wel duidelijk zijn dat ik het helemaal niet als last zie of zo, he?
    Kian had afgelopen weekend enkele nachten wat langer geslapen en dat was best wel leuk. Maar ik wist ook wel dat het kon zijn dat het na een paar dagen terug naar af was... omdat het nogal vroeg was en hij nog geen vaste tijden heeft voor zijn papjes.
    dus toen dat dan ook gebeurde, vond ik het wel (stiekem een beetje) erg, maar ook weer niet... juist omdat ik me erop had voorbereid!
    We volgen gewoon onze lieverd in zijn patroon. En zolang we nog niet moeten gaan werken, blijven we toch lekker langer in bed liggen samen... dat vind ik ook wel lekker! samen met mijn zoon (en voorlopig ook nog mijn vriend :) tot zijn verlof gedaan is...) in het groooote bed! zaaaalig gewoon

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    onze dochter slaapt vanaf een wk of 10 door. Het enige wat we altijd gedaan hebben is haar voedingen proberen te sturen. Hoe dan ook altijd rond 7u de eerste fles en dan proberen en 4 uur, min. 3 uur tussen te krijgen. Op een gegeven moment zijn we haar tegen half acht in bed gaan leggen en maakten haar dan om 2230 wakker voor de fles als wij naar bed gingen. Op een gegeven moment wist ik gewoon hoeveel ze per dag moest drinken. Had ze dat om 2230u niet gehad, dan kwam ze het 's nachts en anders niet! Tuurlijk kun je wel een beetje sturen en regelen, maar grappig genoeg bepalen ze het toch zelf. Gaande weg leer je je kindje steeds beter kennen.
    En wat de babyfluisteraar betreft. Ik leg Zoƫ heel veel uit van wat we gaan doen. Dan zeg ik bijv. als het muziekje is afgelopen gaan we naar boven en naar bedje. En 's morgens vertel ik haar altijd hoe trots we op haar zijn geweest dat ze zo lekker geslapen heeft en wij ook zo lekker geslapen hebben......

twinny

Deel Deze Pagina