Hoelang kan het duren?(tandjes)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debby70, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Dames,

Onze meid kwijlt al vanaf een maand of 3 maar de laatste 10 dagen heeft ze ook zo nu en dan rode wangen,hangerig,spuitpoep,veel bijten op de bijtring en slecht willen drinken oja ze is snachts ook aan het kreunen en vaak wakker,nu dacht ik daar gaan tandjes komen nu vroeg ik me af hoelang die periode bij jullie kleintjes was voordat het eerste tandje kwam?en knappen ze daar van op?in de zin van dat ze dan weer wat gezelliger zijn?

Groetjes Debby

2. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    indy heeft ook rode wangetjes, vannacht kreunen en ook gepoept (dunner) terwijl ze dat dan nooit heeft.
    Ben ook erg beniewd wanneer ze bij haar door zullen komen, want hier denk ik al tijden iedere keer van zal er nu eens één komen?

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik heb het zins 2 weken...afentoe een spuitluier..
    rode wangen soms niet willen slapen enz
    ik zie in haar mondje dat haar onderkaakje wat opgezet is en zie ook 2 lichte streepjes daar waar de onderste 2 tandjes moete komen maar het zet niet door.

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Wat gebruiken jullie voor middeltje tegen tandjes pijn?

5. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Dat is het m nu juist dentinox kun je geloof ik op het tandvlees smeren maar als het nog lang kan duren moet je ook zo vaak dat spul gebruiken en ik weet niet of dat kwaad kan?

Groetjes

Deel Deze Pagina