Tips gevraagd om me wat beter te voelen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angela24, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik ben nu bijna 8 weken op weg en ik ben sinds de 6 weken zo beroerd de hele dag door.
    Het overgeven begint s'morgens na het opstaan. Gal....
    Even na het ontbijt kan ik ook weer naar de w.c. om te spugen en dit gaat zo de hele dag door.
    Ik denk dat ik wel wat binnen houdt maar te weinig om me fit te voelen. Het voelt de hele dag alsof er een enorme boer dwars zit die er maar niet uitkan. Moet wel veel boeren trouwens maar dit lucht nauwelijks op.
    Ik weet ook niet waar ik zin in heb en wil eigenlijk niet aan eten denken....
    Misschien hebben meiden met dezelfde klachten tips????
    De tip van het vaak en beetje eten heb ik geprobeerd maar het nare gevoel blijft helaas.
    Andere tips???

Thankx!

2. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi Angela,
    Ik had dit in mn eerste zwangerschap ook, zodra ik opstond misselijk tot in mn tenen. Wat bij mij wel hielp was voordat ik opstond een stukje chocola te eten, dat je dus iets in je maag hebt voor je overeind komt. Het voelde bij mij namelijk net of wanneer ik ging staan al mn hormonen in de war raakten door de lege maag. Dus voor je gaat slapen even iets zoets op je nachtkastje leggen! Hoop dat t een beetje helpt Ohw ja en rooibos thee hielp bij mij ook tegen de misselijkheid!
    Sterkte ermee hoop dat je je snel wat beter zal voelen en kan gaan genieten!
    Liefs

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

sea-band!

te koop bij de apotheek voor 13.50, zijn polsbandjes met acupressuur, oorspronkelijk tegen reisziekte maar helpt geweldig. tijdens mijn eerste zwangerschap dood ziek geweest, de eerste paar weken deze keer ook, toch die dingen gekocht en ben sindsdien niet meer misselijk geweest, laat staan overgeven!

ik ben een grote fan!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik had dat overgeven ook zo in mijn eerste zwangerschap. Nu nog niet zo erg, maar kan nog komen natuurlijk.
    Wat nu helpt is als ik misselijkheidgolven krijg en de neiging om over te geven, neem ik snel een muntdropje. Dan gaat het gewoon weer over...

5. MarielleS

MarielleS Lid

8 okt 2009
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook van alles geprobeerd heb, maar weinig hielp. Beetje vanillevla kon mijn maag wel (soms) kalmeren.
    Zorg voor veel slaap. Als ik uitgerust was was het ietsje beter.
    Verder weinig vet en sterk smakend eten (alhoewel Patat in week 10 en 11 toen ik erg verzwakt was me wel goed deed).
    Een warme kruik vond ik ook erg lekker.

Verder dacht ik echt dat het nooit over zou gaan, maar met een week of 12 à 13 knapte ik op en nu met 14 weken voel ik me weer fit.

6. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Bij mij hielp eigenlijk ook niks, heb van alles geprobeerd. Helaas voel je je gewoon echt klote in die periode. Bij mij ging het met 14 weken beter en met 17 weken was het echt weg.
    Vond het een moeilijke periode, je weet niet hoe lang het duurt en je voelt je echt ellendig.

Sterkte, ik hoop dat het snel wat beter gaat!

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ja, Sea-Bands! Gewoon proberen!

8. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik ga die sea bands maar eens halen!
    Ben vandaag ook veel cola aan het drinken(tip gegoogled) en ik moet zeggen dat ik op het ontbijt na allees heb binnen gehouden!!

Thanx ladies voor de tips!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kleine slokjes cola wilde hier ook wel helpen. Patat e.d. ging er ook wel aardig in. Vanaf 10 weken werd het iets beter en met 12 weken was het bij mij over.

10. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bij mij hielp slokje cola ook wel, maar dat gal spugen smorgens heb ik echt tot de 16 weken gehad, en daar hielp cola op een gegeven moment ook niet meer aan.

Deel Deze Pagina