Hallo, Ik ben alleenstaande moeder en student en heb het geluk dat ik 1 dag in de week naar school moet, maar nu moet ik stage gaan lopen 2dgn pw en zie er zo tegenop vooral omdat ik mijn zoontje naar een kdv moet brengen, maar het is niet anders ik heb verder niemand anders die op kan passen dan mijn moeder, maar die komt al 1 dg pw als ik naar school ga en verder werkt zij. Nu is mijn vraag kennen jullie misschien een "goede"kdv omgeving Capelle eo? Ik heb er 0,0 verstand van en ik ken geen mensen om mij heen die hun kindjes hier naar een kdv brengen. Is er iemand uit mijn regio die haar kindje naar kdv brengt? En wat zijn je ervaringen? Ik heb op goudengids gekeken, maar daar kom ik nog niet verder mee...
ik heb een hele goede creche waar allebei mijn kids heen gaan. het enige nadeel is dat hij in een industriegebied aan de rand van Capelle zit, dus je moet wel vervoer hebben. de creche heet de Speelwerf en is onderdeel van Prokino. Hij zit aan de Essebaan dit ligt bij de hoofdweg. de creche is geopend in december vorig jaar dus aardig nieuw. maar super leidsters. mijn beiden zoontjes gaan er echt met plezier heen. en in tegenstelling tot hun vorige creche worden ze ook echt gestimuleerd in dingen ontdekken enzovoort. heel erg veel succes met zoeken
Hoi, Mijn zoontje zit bij het kdv het zonnekind. En daar hen je er nog meer van. Je hebt ook het sterrekind. Is in capelle schollevaar. Ik heb er goede ervaringen mee. Hoop dat je er wat aan hebt. En ze hebben hier ook nog plek dus geen wachtlijst als het goed is.
hi winny ik denk dat je gewoon eens moet gaan kijken op internet en de sites wel moet ik je waarschuwen er zijn erorme wachtlijsten op de kinderopvang momenteel. Een jaar is niet vreemd dus meestal kun je je de luxe niet permiteren dat je je maar bij 1 inschrijft en dan verwacht dat dit ook binnen de gestelde termijn lukt succes ermee
bij de speelwerf is zover ik weet geen wachtlijst. dus dat scheelt weer. deze creche kan nog 1 groep extra openen als het nodig is.
Young Flower: ik heb contact gehad met verschillende kdv in Capelle en ga vd week bij een aantal kdv kijken en vraag ik gelijk per wanneer mijn zoontje terecht kan en schrijf me daarbij in, bij degene bij wie het mij bevalt ga ik hem inschrijven. Heel erg bedankt voor de reacties (het waren er niet veel haha).