he meiden, Mijn schoonzusje organiseert voor haar werk, kinderverblijf, een zomerfeest en ze willen alle ouders/gezinnen een goodybag meegeven (300 in totaal). Maar ja...wat stop je daar nu in en wie zouden er mee willen werken?? Grote merken werken niet zo graag mee hebben we al door (hebben geen behoefte aan bekendheid denk ) Iemand ideeen???
Lokale kinderwinkels bv kortingsbonnen, drogisterijen etc. Eventueel kindertijdschriftenuitgevers benaderen (Pippo / Pompoen bv). Het is echt een kwestie van eerst bedenken wat een bedrijf eraan kan hebben om mee te doen, wat je wilt van zo'n bedrijf en hoe je dit dan gaat brengen aan zo'n bedrijf. Succes!
Kortingsbonnen voor lokale (kinder)winkels Verantwoord kinder(eten) laten sponsoren door supermarkt? Proefmonsters Receptkaartje met zelfmaakideeen voor ijsjes Strandbal (met reclame) Etc.
misschien kun je nog wel bij Blue Band aankloppen? Die hebben nogal eens leuke dingetjes als reclame.
misschien eens informeren bij ballorig of een andere binnenspeeltuin, want ik ben bij 2 verschillende geweest en kreeg beide keren zo'n goodiebag mee. Misschien kunnen zij vertellen hoe ze daaraan gekomen zijn?
Voor grote bedrijven loont dit niet zo. Ik heb bij een bekende glossy stage gelopen en daar was een goodybag zo gevuld, maar goed dan heb je het over een bekend blad, met grote merken als adverteerders in d'r database. Die krijgen dat met gemak los. Ik denk dat je idd op lokaal niveau moet gaan kijken. Gewoon eerst eens gaan kijken in je relatiebestand. Bij welke bedrijven neem je diensten af? Je moet denken aan welk lokaal bedrijf heeft er wat aan als ik het onder de aandacht breng bij deze gezinnen. Denk bijvoorbeeld aan de plaatselijke supermarkt waar altijd de boodschappen besteld worden. Als het goed is weten ze wel een beetje waar de ouders vandaan komen/wat voor een werk ze doen. Hier een keer op die manier een bon voor een keer gratis sporten bij de plaatselijke sportschool meegekregen. Een van de ouders van de kinderen werkt bij die sportschool. Ook een keer een rugzakje met een tandenborstel, mini Elmex e.d. gekregen. Moeder van een kindje werkt als tandartsassistente. Mijn man werkt in de reisbranche. Zo krijgt hij ook weleens reclamemateriaal mee. Strandballen, opblaasvliegtuigen, sleutelhangers en dat soort meuk. Allemaal spul wat zo in een goodybag kan.
Wij hebben wel eens sponsoring van MacD. gehad. Dat was al een paar jaar terug hoor, maar die waren erg makkelijk met het meegeven van meuk. Maar ja; of je cht blij moet zijn met ongezonde sponsoring is een andere vraag. Verder zou ik inderdaad lokaal zoeken, bij ouders zelf navragen enzovoorts. Misschien eens navragen bij de Rabobank? Die hebben vaak lokaal goede contacten. Ik weet niet of het kdv een maandelijks nieuwsblad ofzo heeft? Je zou eventuele sponsoren kunnen toezeggen dat ze daar ook nog eens in genoemd worden.