hadden jullie een innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ros84, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Hi ladies,
    ik vroeg me af wie van jullie bij de zwangerschap een innestelingsbloeding hebben gehad..

en:
    op welke dag na je ovulatie was dit?

was het bruin of helderrood? hoeveel bloed was het?

hoeveel dagen na de innestelingsbloeding testte je positief?

alvast bedankt voor jullie reactie! :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geen innestelingsbloeding bij geen van mijn zwangerschappen. Is volgens mij bij het merendeel van de vrouwen zo, dat er geen bloeding is door de innesteling.

Bij mijn dochter is innesteling vrijwel zeker 12dpo geweest en pas 21 dagen daarna de eerste positieve test.
    Zwangerschap 2 4 dagen overtijd positieve test
    Zwangerschap 3 1 dag voor NOD positieve test
    Zwangerschap 4 2 dagen overtijd positieve test
    En deze zwangerschap 2 dagen voor NOD positieve test

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Bij mijn zoontje had ik een drupje bloed na de sex ontdekt, bij deze zwangerschap niets;)

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    bij mn eerste weet ik het niet meer; nu bij mn 2e zwangerschap wel gehad.
    Op maandag sex gehad, ik dacht dat ik woensdag wat bruinverlies heb gehad ( kan ook donderdag geweest zijn) en week erna op zaterdag testte ik positief.
    De dinsdag ( dus ruim een week na de sex) had ik ook getest maar daar was nog niks op te zien.
    Achteraf dacht ik dus in ene; oh vandaar dat bruin :)

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    aardig wat helderrood verlies gehad deze zwangerschap op dag 25 ongeveer... kwartje viel niet alleen. Heb pas laat getest!

6. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Ik heb geen innestelingsbloeding gehad.
    Wel rond 5 a 6 dagen DPO wat ongi krampjen, een beetje trekkerig gevoel rond mijn baarmoeder.

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik bij beide zwangerschappen een innestelingsbloeding, 1 x op 7 dpo en 1 x op 8 dpo. De eerste keer twee dagen licht bloedverlies rood/bruin, en bij deze zwangerschap bruin verlies, dit hield aan tot paar dagen na nod...

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen innestelingsbloeding gehad hier

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Hier niet

10. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Bij mijn eerste zwangerschap bloedverlies op 7 DPO, 4 dagen later (11 DPO) positief getest.

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    1e 2 keer niet. 3e zwangerschap wel 5 dpo. Deze keer weer niet. Was een klein beetje roze.
    Heb jij dat gehad?

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Geen innestelingsbloeding.... Weet ook echt niet wanneer de innesteling plaats heeft gevonden. Ik testte 3 dagen voor NOD positief. Ook geen gerommel of iets geks gevoeld tot op de dag van mijn NOD. Toen dacht ik ondanks de positieve test toch ongesteld te worden.
    Niet gebeurd gelukkig.

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Allebei de zwangerschappen niet. Wel bij ligging op m'n zij een dag of 5 na m'n ovulatie bibbertjes in m'n buik. De eerste keer zei het me niet, bij deze zwangerschap wist ik dat er iets gebeurde.

14. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    ik had wel een innestelingsbloeding, het was doorzichtig slijm met roze bloed. daarna ben ik ook meteen met een kruik op de bank gaan zitten (gelukkig was ik thuis) en toen wist ik eigenlijk meteen dat dat Dat was snap je.. ik vergeet me gezicht in de spiegel nooit meer :p (vooral omdat ik dan al 4jaar bezig was)

het was trouwens al heel vlot 4dgen na mijn ovu!!!!

en ik heb pas getest op de dag dat ik eigenlijk ongi moest worden.

;)

15. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ja, dit keer wel. Die drie keer daarvoor niet!

16. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    nope geen innestelingsbloeding gehad, wel vies buikpijn. en dan echt extreem.

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik weet het niet zeker. Ik had met wat ik dacht 6 weken helderrood bloedverlies met stolseltjes. Uiteindelijk naar het ziekenhuis waar alleen een lege vruchtzak werd gezien van ongeveer 4 weken. Daarom zijn we uitgegaan van een miskraam. 4 dagen later nog een echo en toe was het geen leeg vruchtzakje, week later weer een echo en 2 embryotjes, maar slechts 1 had een hartje. Vanmiddag weer een echo en ik hoop nu een beetje zekerheid te krijgen.
    Ik denk nu achteraf dat die bloeding een innestelingsbloeding was. Die zou moeten plaatsvinden zo rond 4 a 5 weken zwangerschap, dus 2 weken na ovulatie. Dus als ik niet uit ga van laatste menstruatie, maar van echotermijnen, dan zou het kloppen.

angela22 vindt dit leuk.
  18. Madelyn

Madelyn Actief lid

1 dec 2011
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen innestelingsbloeding gehad.

19. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hier wel innestelingsbloeding gehad. Wat rozig slijm verlies op 9 DPO (dag 23) en op dag 28 (NOD) positief getest (knaltest). Ik heb ervoor niet getest omdat ik al een duidelijk vermoeden had.

20. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier 14 weken en nog geen dupje bloed verloren

Deel Deze Pagina