Zoethoutthee werkt bloeddrukverhogend, dus dat is altijd fijn. Verder vooral veel drinken, omdat je daarmee je bloedvolume ook op peil houdt, en dus je bloeddruk ook helpt Om af te koelen af en toe even lekker met je voeten in een teiltje met koud water of het zwembadje, als je dat hebt. Of een pet o.i.d. onder de kraan houden en lekker op je hoofd zetten: zolang je hoofd koel is, scheelt dat enorm!
Vervelend die warmte dan he! Het klopt dat je ook zout binnen moet krijgen met deze warmte, dat raak je door zweten namelijk kwijt. Bouillon helpt ook om zout binnen te krijgen. Verder: sla veel waterijsjes in, doe ijsklontjes in je drinken, koop een megaparasol, ga met je voeten in een bak water zitten, leg een koud washandje op je hoofd en draag luchtige kleding. Ow ja, neem geen koude douches, dan warmt je lichaan juist weer sneller op daarna. Verder weet ik het ook niet. Ik vind voor jongere kinderen die waterspeeltafels met bootjes e.d. altijd geweldig. Zijn ze heerlijk aan het spelen en spetteren. Zaterdag gaan de temperaturen weer naar beneden....
Ik snap er niks van.. Normaal gesproken heb ik het snel warm, maar heb nu, met 37 weken, eigenlijk geen last van de warmte.. Gisteren de hele dag (in rolstoel ivm energie en bekken) in de brandende zon op stap geweest.. Natuurlijk is de zon dan niet altijd lekker meer, als je huidje bijna kookt, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van. Wat voelen jullie dan precies, heel flauw worden ofzo?
ik ben gisteren dus flauw gevallen. ook combi lage bloeddruk, geen energie en dan de hitte heh.. en wat voel je dan. ja je voelt je gewoon slecht worden, en op een gegeven moment ben je weg. das welminder.. xxx
mn ouders hebben een groot zwembad opgezet, dus ben daar gister heen gegaan, het was lekker koud/lauw water..je moest wel even moeite doen om er doorheen te komen zeg maar, maar toen ik er eenmaal door was..heerlijk heb er 2 uur ofzo ingezeten, daarna gewoon lekker in de zon kunnen zitten, ik was helemaal afgekoelt..echt fijn hoor!! terwijl ik thuis het gewoon niet uit kon houden van de warmte. Ik heb trouwens ontzettend last van hartkloppingen nu tijdens die warmte...hebben jullie dat ook?? Dat is zo vervelend!!
Hartkloppingen zijn hier ook aanwezig... Verder heb ik ook een lage bloeddruk dus chipjes en dropjes van de partij... Ik hoop dat het zaterdag minder word, dat Zou wel lekker zijn !
Ik ga zodirect diepvriezakjes kopen en die in de vriezer leggen en dan vanavond heerlijk op mijn voeten leggen.Ze zijn nu alweer enorm die voeten,blehhhh.
Ik heb er nu ook last van, maar ik duik dadelijk lekker het zwembad in samen met onze dochter. Lekker relaxen.
Ja op de leeftijd kan je ze ook zeker nog niet alleen laten. Onze dochter is bijna 3, maar ik ga er dadelijk gewoon bijzitten. We hebben de slang al in het bad liggen.