Ik ben hier wel eens benieuwd naar lijkt jullie kindje nou of mama of papa of tante opa oma . Faye is hier precies haar vader de lach en vooral het neusje en de oren en het mooie blonde haar vind dat altijd zo mooi om te zien. Mailo heeft net als Faye de oren van zn vader verder kan je dat nog niet echt beslissen hij is nog zo klein .. Nou ben benieuwd..
Toen mijn dochter geboren werd leek ze heel veel op mij, dat heeft 'n half jaar geduurd, nu begint ze heel erg op de vader te lijken, als ik babyfoto's van hem zie, zie ik echt een gezicht..
Hier echt op beide, de ene keer zie ik mezelf en dan weer mijn man.. Maar bepaalde trekjes heeft ze wel van alleen mij (ogen, kuiltje in dr kin en neus) andere weer van mijn man (mond,oren) Dus echt een mixje hihi
Ayla leek bij de geboorte erg op mij, maar inmiddels lijkt ze precies op haar vader. Bij Tobin kunnen we het eigenlijk niet echt goed zien nog, maar hij lijkt iig totaal niet op zijn zus.
op vader. Krijg ik elke keer weer van iedereen te horen. Het zou zeg maar ook het kindje van een andere vrouw kunnen zijn als ik mijn omgeving moet geloven
Zoon lijkt echt op mij en mijn familie. Dochter heeft meer trekjes van papa's kant. En tóch lijken ze ook nog op elkaar!
Hier lijken ze allebei heel erg op mij (en dus op elkaar). Bij Milan zie je wel wat dingen van zijn vader terug (bepaalde blik in z'n ogen bijv. en z'n oorlellen ), maar bij Isabelle helemaal niet. Maar dat kan natuurlijk nog komen .
hier twee druppels papa foto van haar en men man op die leeftijd ge denkt dat het hetzelfde kind is alles alles is het zelfde
onze oudste dochter lijkt op haar vader, en onze jongste is echt een mini me ik bekeek mijn kinder en baby foto's en het is bijna identiek met alle kleine details zoals oren, neusje, stand van de ogen en vorm, mondje... lichaamsbouw.... heel erg schattig! hoor t ook heel vaak van mensen....
Iedereen zegt dat onze dochter op mij lijkt. Ook het karakter is precies hetzelfde als die van mij. Als onze dochter staat te springen, te dansen en te zingen, dan zeggen mijn ouders altijd dat ze helemaal op mij lijkt, ik was ook altijd zo'n bewegelijk kind
Vanaf dag 1 leek ze 2 druppels op haar vader. Enkel de laatste weken krijg ik te horen dat er ook wat trekjes van mij beginnen door te schemeren (eindelijk!)
Deze foto zegt wel genoeg denk ik! Is wel van een aantal maanden geleden, maar het is nog steeds een gezicht
Mijn dochter qua uiterlijk op mij maar innerlijk 99% haar vader Mijn zoon uiterlijk op beide echt mix en innerlijk ook mix paps en mij