Tips gevraagd over huilen baby.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linn11, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heb niet alles gelezen, maar bij reflux is het heel belangrijk dat hij kleine beetjes vaker krijgt. Dus niet om de 4 uur een grote fles, maar om de 2 a 2,5 uur een kleinere fles.

Daarbij zou ik hem zoveel mogelijk bij me houden, een baby wil nou eenmaal bij je zijn. Mijn dochter van 5 maanden ligt ook vaak bij me in bed.

2. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Mijn zoon heeft tot dat hij 9 maanden was elke dag de boel bij elkaar geschreeuwd. Ik dacht ook reflux, krampjes, koemelkallergie enz. enz. Zelf heb ik hieruit geleerd dat je moet oppassen met het "zoeken" naar oorzaken. Voor hetzelfde geld wil hij inderdaad gewoon graag bij jou zijn. Als het werkt, pak hem dan bij je! Je kunt dat altijd nog afbouwen. Als het bij ons gewerkt had om mijn zoon bij me te dragen, geloof me dan had ik dat de hele dag door gedaan.
    Heb hem ook tot 10 maanden ofzo bij mij op de kamer (co-sleeper) gehad. Ik zou er bij een tweede ook meteen weer voor kiezen.
    Het overgaan naar eigen kamertje en het laten wennen aan slapen in zijn bedje gingen toen hij wat ouder was vrij gemakkelijk.

3. adi

adi Niet meer actief

Hoe schuin heb je zijn bed/box/wieg gezet?

Bij reflux moet je het bed/boxpoten aan hoofdzijde ong. 30cm van de grond hebben. Dus een aantal flinke boeken eronder of bakstenen.
    Mijn zoon heeft de eerste twee jaar van zijn leven ongeveer rechtop geslapen.

Daarnaast zoveel mogelijk bij je houden.
    Probeer om hem meer kleine voedingen te geven, dat werkt goed tegen het spugen.

Deel Deze Pagina