kinderwagen of klapbuggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Wij hebben een vrij dure kinderwagen van joolz aangeschaft. Nou, is dochter 16 maanden loopt al een tijdje maar luister natuurlijk niet en loopt alle kanten op. Dus wij hebben wel nog in wagen nodig.
    Maar eerlijk gezegd vindt ik het een lomp zwaar onding ondertussen.
    Omdat die behoorlijk prijzig was willen we er ook goed gebruikt van maken maar dit is ook niet handig. Want doen jullie wachten tot dochter keurig naast je loopt of gewoon zo n goedkope klapbuggy?

De vraag is dus kopen de meeste een klapbuggy of is dat onzin.

2. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

22 dec 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in bezit van een buggy, zeker geen onzin aanschaf naar mijn idee. Makkelijker in te klappen en veel lichter. Hop, zo in de auto.

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wij hebben ook een Joolz kinderwagen en een buggy. De buggy heb ik standaard in de auto staan. Als we een stuk gaan wandelen pak ik wel de kinderwagen.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! heel herkenbaar!
    Onze dochter is 1,5 jaar en loopt als een kievit maar luistert als een dove kwartel:D.
    ook wij hebben destijds een combi-wagen gekocht. Eerst de bak erop gehad en Maxi-Cosi kon dr ook op. Toen hele poos gebruikt als wandelwagen met het zitje. Gebruik 'm nog steeds maar heb wel een buggy besteld. Ik moet overal met de auto naar toe(we wonen een in klein dorp waar bijna niks is aan winkels enzo), ik ga met steeds meer tegenzin weg, dan moet dat hele gevaarte ook weer mee in de auto. Gedoe!:(
    Buggy gaat straks achter in de kofferbak en gebruik 'm dan alleen voor korte uitstapjes. Het lijkt me echt heerlijk. Dus, doen zou ik zeggen!

5. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Een parachute buggy is idd er handig. Ik ben in de eerste instantie ook voor een goedkope gegaan 39€ nieuw, na 2 dagen vloog het eerste wieltje er al af. Ik heb er nu een van marktplaats, een keurige mclaren voor 40€, maar heb er al ruim een half jaar veel plezier mee.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    PS; gebruik wandelwagen nog wel voor wandelingen, dagje dierentuin, even naar de buurstsuper om de hoek, etc.
    Vooral voor dagje uit is zo'n "grote" wandelwagen toch net iets comfortabeler om mee te lopen, althans, voor mij, ben 1.80m dus hele dag krom achter een buggy lopen is ook geen pretje. Je kan ook makkelijk je luiertas eraan hangen en de opbergruimte eronder is vaak wat ruimer.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Na 12 maanden hebben we de kinderwagen opgeborgen en de chicco lite way gekocht, veel handiger en mee te nemen erg licht en zo in en uitklapbaar...
    Voor dagje efteling deden we nog wel kinderwagen maar nu met 21 maanden is kinderwagen echt met pensioen tot nr 2 zich aandient

Deel Deze Pagina