Tips gevraagd over slabbetjes: plastic, met gootje, met mouwen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danoontjes, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefste baby

Liefste baby Actief lid

3 jul 2014
    189
    7
    18
    NULL
    NULL
    Silly Billyz en Hema. Plastic neemt idd niets op en loopt alleen maar naar beneden.

2. Vlindertj90

16 mrt 2016
    25
    1
    1
    Silly billyz! Bandana voor het kwijlen en de mouwslab en gewone slab voor bij het eten

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Silly Billyz. Twee zonder mouwen, en twee met mouwen (als ze zelf gaan eten). Je kunt ze met een babydoekje gewoon zo schoonvegen! Hoef je niet voor elk hapje een nieuwe te hebben. Door de fleecestof trekt het er niet in, en gaat er ook niet door heen op het shirt. Af en toe in de was, of even uitspoelen onder de kraan. Als we bijv spaghetti eten en ze heeft een wit shirt aan krijgt ze nog steeds die met mouwen aan. Passen heel lang.

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Absoluut sillybillyz:)

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Silly billys! Ideaal en jaaaaren gebruikt voor zowel eten als verven ! De kinderen aten vanaf de 1e keer helemaal zelf...lekker eten , knoeien en voelen! Top slabbers!

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Silly billyz. Ik heb hier een stapel liggen voor de kindjes van vrienden. Ik heb laatst bij de wibra ook nog slabbetjes meegenomen. Lekker groot, van badstof en met touwtjes.
    Ik zou iets doen met drukknopen of touwtjes. Mijn oppaskinderen vond die andere met zo'n gat erg vervelend, lees brullen.

Deel Deze Pagina