Tips gevraagd over wiegje en luieremmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Callie, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Callie

Callie Lid

10 nov 2007
    15
    0
    0
    Thanx voor alle tips!
    Het wiegje heb ik via marktplaats nu eentje gezien en heb er een bod op uitgebracht, dus dat is nog even afwachten. verder zal ik deze week eens bij de Prenatal kijken....

Over de luieremmers zijn de meningen dus nogal verdeeld....Denk dat ik t eerst met een gewoon prullenbakje probeer, als het me onwijs gaat irriteren ( oftwel: stinken :) ) dan kan ik inderdaad alsnog zo'n luieremmer kopen.

2. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Een luieremmer heb ik nooit gehad.. volgens mij is een afgesloten prullenbakje ook goed hoor als het maar niet stinkt.. en luierzakjes verkopen ze goedkoop bij de Action

3. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij vonden t zonde om n wiegje te kopen.
    dubbel op.terwijl ze bij ons toch niet op de kamer sliep (lag in t ziekehuis 1 wk op een andere afd.dus al gewend zo)

wij hebben de nappy wrapper.ook super ding.
    koopt wel cassettes maar wij hebben m voor een tientje via marktplaats in de buurt gehaald.scheelt ook weer!

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben als luieremmer een pedaalemmer van brabantia. kost ff wat maar bevalt echt super! wij legen hem niet eens iedere dag, vaak eens in de 3 dagen ofzo. echt enorm stinkende poepluiers gooi ik ook wel vaak in de keukenprullenbak aangezien die wel dagelijks geleegd word.
    het mooie van een brabantia-pedaalemmer vind ik dat hij echt goed afsluit waardoor je alleen maar eventueel luchtjes ruikt als je hem open zet. met het voetpedaal ist handig om m te openen tijdens het luier verschonen. en als je geen luieremmer meer nodig hebt, zet je hem zo weer elders in huis neer.

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    voor de eerste weken schijnt zo'n rieten (?) reiswiegje van prenatal met onderstel ook handig te zijn, die zijn op marktplaats niet eens zo duur.
    maar daar kunnen ze natuurlijk geen maanden in slapen. wij zijn direct met een ledikant begonnen dat bij ons op de kamer stond, maar onze zoon vond dit toch wel te groot, hij wilde graag de begrenzing meer voelen. dus voor de 2e hebben we nu 2e hands een whitewash prenatal wiegje gekocht via marktplaats. incl. vrijwel nieuw matras en 2 dekentjes, 2 lakentjes, moltons en hoeslakentjes, voor 65 euro! als ik alleen het beddengoed nieuw had gekocht was ik al meer dan 65 euro kwijtgeweest, een matrasje kost ook al snel 25 euro, en het wiegje was iets van 110 euro nieuw. dus dat was echt een leuke deal, alles is in zeer goede staat!

Deel Deze Pagina