hoi! klopt het dat je de maxi cosi " alleen" met gordels vastzet? Ik had altijd het beeld dat de maxi cosi ergens ingeklikt werd nl, maar misschien is dat bij een autostoeltje...... Bedankt! Newmama
Zowel een maxicosi als een autostoeltje kan je altijd alleen met gordels vastmaken. Tegenwoordig kan je op nieuwe auto's isofix laten monteren waar je een bepaald type autostoeltjes in kan klikken. ook kan je een easybase systeem aanschaffen die je vastzet met gordels en waar je een maxicosi in kan klikken.
ik heb zo'n easy base voor mn maxicosi nu een half jaar en 1 woord geweldig! wij gaan nog wel eens weg en dan is t klik en vast.... stel dat ze slaapt als we thuis komen kan ik r met maxicosi eruit halen in 1 beweging zonder te veel poespas.... en ik heb wel eens op marktpl.gekeken en er wordt haast t zelfde geboden als je ervoor betaald. dus je kunt m na die tijd gewoon weer makkelijk verkopen,want ze worden niet zo erg veel aangeboden dus veel vraag naar. mn vader komt r wel eens halen en die moet klooien met die gordels....helemaal als je maar een 2-deurs auto hebt is t erg handig....! 1 hendel wegtrekken en hji komt los.dus echt 10 sec. om hem erin te zetten en 10 sec om m eruit te halen.super!