Peuterkamer thema "sterren", inspiratie!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mickys, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Wij willen onze bijna-jongenspeuter binnenkort n stoere nieuwe kamer geven met als thema "sterren". En dan niet van die lieve sterretjes en maantjes, maar lekker stoer.

Kom tot nu toe nog niet verder dan sterrendekbed, twee grote ster-stickers op zijn kast en iets van houten sterren aan de muur.
    Iemand thuis ook n jongenskamer in dit thema? Kan wel wat inspiratie gebruiken.

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.782
    18.934
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Is het misschien leuk om dit te combineren met planeten / raketten? Dus het thema wat breder make: de ruimte. Dan heb je wat meer keuze. En een raket is ook lekker stoer, natuurlijk. Volgens mij kun je ook wel mooie hanglampen vinden in de vorm van een raket. Hoewel zo'n sterrenhemel lamp ook erg mooi is natuurlijk!

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Of met astronauten? Zelf een lamp maken in de vorm van een planeet misschien? Heeft Leenbakker niet iets met dat thema?

4. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Er is behang van het merk esta met grote sterren.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Ik zou ook het thema iets uitbreiden. Je ziet ook veel Amerikaanse spullen met sterren. A la American Football en College, zeg maar.
    Zou er ook een kleurenpalet aan vast hangen. Bijv. wit met kobaltblauw en taupe of zoiets.

6. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Leen Bakker heeft nu 'Stoer' in het assortiment (de jongensvariant van Lief) en het is ge-wel-dig. Een soort bedstee met een ster erin, dekbedovertrekken met sterrenthema. Lampen, en nog wat accessoires geloof ik.

7. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een grote MDF ster aan een lege muur met daarachter een ledstrip, langs alle kanten van de ster. In het donker kun je dit gebruiken als sfeerlicht. De MDF ster kun je zelf op verschillende manieren bekleden. Verf, quote, behang, krijtbordverf of een foto van de baby later..

8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk een vloerkleed of kussens in de vorm van sterren? Kussens evt zelf maken? Kleed misschien uit tapijttegels oid?

Lichtgevende sterretjes op het plafond (hema).

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Wij hebben 2 wanden met creme/blauw sterren behang van esta. Grote stoere sterren. Verder hebben wij houten letters die beplakt zijn met sterren stof. Ook heb ik beddengoed laten maken met die zelfde sterren en twee robuuste houten fotolijsten in stervorm

10. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit thema dus! Super mooi :D Zoonlief heeft mijn oude bed, die hebben we dezelfde kleur gegeven als de muur (soort zandkleur/lichtgrijs). We hebben het dekbed van de Leen Bakker, en de 2 canvaslijstjes. Spijkerstofgordijnen en spijkerstof zitzak. Verder nog letters met zijn naam die dezelfde kleur krijgen als de serie van de Leen Bakker die we gebruikt hebben (moet ik nog maken ;))
    Ik heb een vrij rustige kamer, hou niet zo van allerlei gekke thema's :p

Deze spulletjes hebben wij dus gebruikt:

Dekbedset Daan

Sierkussen Daan

Canvas Daan Str!

Canvas Ties Str!

Verder heb ik dit ook nog als dekbedovertrek:
    Damai dekbedovertrek? Bestel nu bij wehkamp.nl
    Ook super mooi dekbedovertrek en past er prima bij!

11. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Jullie zijn geweldig!!!!!

Deel Deze Pagina