Fles eraf 2,5 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door toerist18, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vandaag is de fles eraf gegaan...melk in de beker met een rietje.
    Grote baby's worden groot, heb de speen kapot geknapt.
    Even strijd gehad vanmorgen.
    Wanneer ging de fles bij jullie weg?

2. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hoi hoi, mijn zoon word in Mei 2 jaar en drinkt uit een rietje,tuitbeker,en aan tafel uit een gewone beker, was beter vertelde ze op het cb voor de spraakontwikkeling,'s avonds krijgt hij 100cc melk uit de fles lekker op schoor bij mij heerlijk hihihi ff dat baby gevoel succes

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier was die weg vanaf 18 maanden ongeveer. Alleen vorige week is hij heel ziekjes geweest en toen dronk hij alleen uit de fles, dus ik was blij dat ik hem nu nog had staan in de kast. Maar nu hij weer beter is drinkt hij uit een gewone beker en als we langer onderweg zijn neem ik altijd de rietjesbeker mee.

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Met 1,5 is Milan uit een gewone beker gaan drinken.

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    met 1,5 jaar had evy tuitbekers
    en nu is het al geruime tijd een gewone beker met sap/water of wat dan ook. Of een pakje sap in een pakjeshouder.

6. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Die van mij was 1 jaar toen ik de fles weg heb gedaan.
    Ik heb hem een rietjesbeker gegeven en dat ging gelijk hel erg goed en een antilek tuit heeft hij iook maar die vind hij zelf niet fijn.

Nu7 is hij bijna 2 en drinkt uit gewone bekers en zelf uit flesjes van bijv. spa blauw

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Jesper krijgt sinds zijn eerste verjaardag de fles niet meer. Hij dronk daarna uit tuitbekers en nu alleen nog maar uit gewone bekers.

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Eva drinkt al vanaf dat ze een maand of 6 was uit een tuit...wel alleen sap en water hoor, t was toen erg heet en ze accpeteerde geen ander drinken als melk uit de fles.
    Toen ze ongeveer een jaar was hebben we de fles weg gedaan.
    Ze drinkt inmiddels al vanaf haar 2e uit gewone bekers

9. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    vanaf 1 jaar tuitbeker, vanaf 18 mnd gewone beker

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik denk vanaf 1,5 jaar geen fles meer... gewoon tuit en aan tafel een gewone beker

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh hahah wat zijn jullie allemaal vlot zeg!
    Jaime drinkt overdag gewoon uit een beker, maar voor ze gaat slapen krijgt ze toch nog echt een flesje melk.... :) . Ik heb niet het idee dat ik die er snel uitkrijg...

12. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Tristan krijgt voor hij gaat slapen ook nog een flesje hoor, zolang hij 'm nog wil krijgt hij 't van mij, dat extraatje kan hij wel gebruiken. Verder overdag een rietjesbeker en gewone beker.

13. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Norman is bijna 2 en hij drinkt gewoon al uit een beker maar s'avonds voor het slapen gaan krijg hij nog steeds een flesje vla.

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

De 'laatste' fles is er al heeeeeeeeeeel lang af en sinds ze anderhalf is of zo drinkt ze uit rietjesbekers en sinds dat ze 2 is uit gewone bekers, glazen en idd ook uit flesjes spa blauw haha

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Isabella drinkt alleen in de ochtend 200 cc melk, uit een tuitbeker.

meestal drinkt ze het niet op en geef ik haar met lunch tijd nog eens 150 cc melk. Uit een beker.

Een gewone fles hebben we al snel weg gedaan.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat Justin nooit goed dronk, hielden we de (avond)fles er nog een tijdje in. Maar het drinken gaat ietsje beter en hij drinkt nu af en toe uit een rietjesbeker, maar voornamelijk sinds ruim een maand netjes uit de gewone beker.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Fles was hier net voor ze 1 werd al weg, toen ging ze drinken uit een rietjesbeker en vanaf vorige week alles uit een gewone beker.

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme wilde de fles niet meer met een maand of 10. Toen heeft ze een softe tuitbeker gehad. En vanaf ruim een jaar een gewone beker aan tafel en een rietjes beker overdag.

Pim

19. Mali krijgt sochtends nog een fles en savonds voor het slapen.. Ze vind het nog zoo lekker, dus mij maakt het niet uit..Zodra haar oogjes open gaan s'ochtends roept ze papa mama flesje maken hahaha..

20. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    toen hij geen opvolgmelk meer wou drinken rond 11 maanden kreeg hij zijn gewone melk in een tuitbeker
    nu nog steeds want hij is iets te enthousiast met gewone bekers :)

Deel Deze Pagina