Paypal, ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely2011, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hoi meiden,

Ik heb net zoiets leuks gezien, meteen aangeklikt, in het winkelmandje..
    Verzendkosten 1,95. Ik denk zo ideaal!
    Zoeken naar de Ideal functie, is er niet!
    Alleen creditcard en paypal! Balennn!

Het gaat om het roze vliegtuig en roze bus van Little People. Dit is echt de enige site waar ik ze heb gevonden.
    www.toysrus.nl

Is het makkelijk op een Paypal account aan te maken en duurt dat lang? Kan ik het eventueel eenmalig gebruiken hiervoor en weer opzeggen? Heb het eigenlijk nooit nodig, koop nooit dingen uit buitenland ofzo.

Ben benieuwd :)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    paypal is super! gebruik het heel veel! is heel veilig, heb zelfs een keer geld terug gehad na een niet geleverd product via ebay. of je het snel aangevraagd hebt, dat weet ik niet meer...is al jaren geleden.
    ik kan het echt iedereen aanraden!

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Een paypalaccount was hier snel aangemaakt. Ik heb hem aangemaakt omdat ik advertenties op marktplaats heb staan, en iemand iets via Paypal wilde betalen.
    Als koper heb je heel veel rechten via paypal, dus dat is ideaal.

Als verkoper soms iets minder. Ik heb een shirtje via mp verkocht via gewone post, en helaas melde de koper dat ze niets heeft ontvangen en dan mag ze het geld zo terugboeken, terwijl hij wel degelijk verzonden is.
    Dus hiervoor kijk ik de volgende keer wel uit, en gebruik paypal alleen bij pakketpost, zodat ik kan bewijzen met de track en trace code dat iets verzonden is.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het ook echt ideaal, ik gebruik het zeker wekelijks en gaat altijd gewoon goed. Is al wel weer een hele tijd geleden dat ik t aan heb gevraagd, dus ik weet niet meer precies of t lang duurde. Ik kan me nog vaag herinneren dat zij eerst een paar cent op mijn rekening hadden gestort, waarmee ik toen mn account kon activeren (stond een nr oid bij).

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik heb ook Paypal, vind het ideaal. Ik gebruik het niet eens zo vaak, maar tis gewoon erg handig om te hebben als je zoals ik nog wel eens wat in/uit het buitenland koopt.
    Kostte volgens mij een kleine moeite het aan te vragen. Herinner mij iets van 1 cent wat ik kreeg of moest betalen om m'n account te activeren.

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ideaal! En het kost je niets, je krijgt idd een kleine betaling op je rekening om te checken of het rekeningnummer e.d. klopt. Ik gebruik het al jaren. Zeker voor buitenland betalingen is het ideaal.

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hmmm... toch wel het proberen waard dus...
    Wil ze zo graag hebben :D:D

8. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    En hoe werkt het dan?
    Zet je zelf geld op je Paypal account ofzo?
    Dus als ik iets voor 50 euro koop, moet er 50 euro op staan, en als het op is, gebeurt er verder niks meer mee?

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    je paypal account is direct gekoppeld aan je eigen rekeningnummer.
    vroeger was het idd zo dat je er eerst geld op moest storten, maar dat is nu niet meer.
    zolang er geld op je rekening staat, kun je betalingen doen

Deel Deze Pagina