Hallo allemaal, Mijn zoontje heeft al 4 dagen niet gepoept. Normaal gesproken deed hij dit elke dag en soms zelfs meerdere keren per dag. Op een gegeven moment had hij 2 dagen niet gepoept. Daarna weer wel maar was het meer geleiachtig maar wel veel en de goede kleur. Dat was ook zo'n 2 dagen en sindsdien heeft hij al 4 dagen niet gepoept. Hij heeft goede plasluiers, drinkt nog steeds goed (borstvoeding). En hij laat veel windjes die echt stinken en dan denk ik 'hij heeft het gedaan' en dan blijkt het dus alleen een windje. Ik wil CB bellen maar ben bang dat ze alleen zeggen hij mag tot 7 dagen niet poepen bij borstvoeding. Maar is dat ook echt zo of moet ik toch aan de bel trekken of wordt het vanzelf minder naarmate ze ouder worden? Bedankt alvast voor de reacties.
Maak je geen zorgen dat is heel normaal!! En verheug je maar alvast op de poepluier die je straks te zien zal krijgen
komt helemaal goed soms poepen ze 2 x per dag en zo een week niet die darmpjes moeten gewoon nog even wennen
Mijn dochter had 11 dagen niet gepoept (krijgt ook bv). Had gevraagd bij cb en zeiden daar dat het 2 weken weg kan blijven. Als het er eenmaal uitkomt en het is smeuiig, dan is er niets aan de hand.... Succes met de overvolle luier die je straks onder ogen krijgt.
mijn meisje heeft dit nog steeds regelmatig, en inderdaad zoals kouf zegt, verheug je vast op de jackpot die eraan zit te komen
een paar dagen niet poepen betekende hier vaak wel tot aan de oksels onder de poep. En dan het liefst op het moment dat je zelf net naar bed wilt
Mijn dochter heeft dit ook sinds drie weken. Ze heeft dan ong 2x per week ontlasting. Ze laat ook van die vieze stinkscheten. Gaf eerst mijn man de schuld, maar ze komen echt uit dat kleine mensje...!. Oh ja, en de poepluiers zijn idd nogal heftig nu..! De eerste keer wist ik gewoon niet waar ik moest beginnen....haha
hahaha het leuke is dat ik dit topic plaatste en hem daarna uit bed haalde en inderdaad: KASSA!! Zo'n volle poepluier haha ik wist inderdaad niet waar te beginnen en nu lees ik jullie reacties.. haha geweldig.
hahaha, dan wil je die kleertjes uittrekken maar dan denk je, hoe ga ik dit aanpakken zonder dat ze er helemaal onder komt te zitten?