Ik zoek een leuk cadeau voor mijn broertje, help?

Discussion in 'De lounge' started by Starry, Mar 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Op 6 April is het dan zover mijn broertje gaat naar Afganistan :cry: jeetje wat zal ik hem missen zeg! Hij gaat voor 4,5 maand dat kan uitlopen tot 6 maanden.

Volgende week zaterdag organiseren wij een afscheidsfeestje ( waar hij zelf niets van af weet ) :) maar wat kan ik hem nou geven? Ik wil iets moois geven, iets waar hij wat aan heeft in Afganistan..het moet niet te zwaar wezen want hij kan maar een bepaald aantal kilo aan bagage meenemen..

Omdat het natuurlijk een zware missie word vraag ik mijn broertje of hij mijn getuige wil zijn op mijn trouwerij die 3 Oktober zal plaats vinden, we hebben gewacht met de datum omdat we niet wisten wanneer hij zou gaan en wanneer hij terug zal komen. Ik vraag hem dit omdat hij dan iets heeft om naar uit te kijken maar ik wil hem dus ook nog wat geven..

Weten jullie misschien iets leuks?

Oh, mijn broertje is 20 jaar 8)

Liefs Starry

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Een armband/ketting/ring/hanger met ingravering?

Fotomapje met bijzondere foto's..

Een t-shirt/trui van zijn favourite merk..

Is wat ik even zo kon bedenken!

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,029
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Mooie foto's die hij kan ophangen in zijn slaapplaats. Zo kan hij toch nog aan thuis denken.
    Misschien kan je stiekem een kaartje in zijn tas stoppen, en daar lieve woorden in zetten. Die ziet hij dan pas in Afghanistan.

En als hij daar eenmaal is, veel post en pakketjes sturen! Vinden ze echt super

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zat ook gelijk aan foto's te denken...

Toen 1 van mn beste vriendinnen naar Australie verhuisde hebben wij haar een soort boekje gegeven met foto's en daar hebben we allemaal dingen in geschreven...gebeurtenissen en wensen enzo...Zodat ze als ze ons miste daar even in kon kijken...

heb alleen geen idee of dat iets is voor een man/jongen...

Share This Page