tips gevraagd thema slaapkamer jongen van 6

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Dani84, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik ga even foto s plaatsen wat moet blijven ;) dan krijgen jullie een idee haha

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bed en kast moeten blijven bij de kast wil ik kijken of ik ook zo n zelfde soort knoppen kan vinden als bij t bed dus grijs/metaal achtig
    de kast kan evt geschilder worden...

bed wil ik zo laten (bank met kussens van maken)
    sorry voor de rommel ;)

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Vloer blijft nog en deze kist wil ik schilderen en ook een plekje geven op de kamer hoe of wat weet ik nog niet.. tips? ;)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Deze letters wil hij wel weer ergens op zn kamer (deel van zn naam gedaan)
    en deze kleur grijs hebben wij op de slaapkamer en ik heb hier nog wat van over.. liefst zou deze nog willen gebruiken dus misschien de muur achter het bed blauw laten en de andere grijs en de rest wit???

kom maar met jullie ideeen :p
    ben zelf ook druk aan t zoeken op i net hoor

5. rums

rums Niet meer actief

Ik zou het vrij neutraal houden met bijvoorbeeld een muursticker die gemakkelijk te verwijderen is. Een jungle kamer is hij vast met een paar jaar op uitgekeken en dan kun je alles opnieuw doen.
    Wij hebben een kamer hoge muursticker met oude autos gekocht voor onze zoon. Die hangt nog niet en kan ik dus nog niet laten zien.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik zou niet voor een drukke print gaan wat betreft behang maar zou het rustig houden qua kleur ( blauw/grijs of een mooie kleur groen ) maar wel stoer en dan aanvullen met accessoires die kun je ook weer veranderen als het tijd is voor iets nieuws.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik verplaats dit topic naar 'schoolkinderen en pubers'.

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Onze zoon moet nog zes worden, maar wilde absoluut geen themakamer meer zoals ik hier op foto's voorbij zie komen.
    Daar vindt hij zichzelf veel te groot voor en daar denk ik eigenlijk wel hetzelfde over.

Onze zoon mocht zelf aangeven wat hij met zijn kamer wilde doen. Zijn prachtige boomhutbed vond hij helemaal niets meer, hij wilde een "gewoon" bed. Dus hebben we zijn boomhutbed verkocht. Hij is helemaal dol van voetbal en het Nederlands elftal en wilde het liefst zijn hele kamer oranje. Dat hebben we weten te beperken en oranje nu als accessoire kleur gebruikt icm witte een een metallic muur. Erg leuk geworden!
    Kasten en bed zijn van Ikea, zelf een wandbord gemaakt.
    De rest van de aankleding moet nog.

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #29 Yummy, 29 okt 2014
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    Gordijnen zijn overigens tijdelijk, de bestelde gordijnen worden deze week geleverd. Hij heeft een dekbedovertrek van het Nederlands elftal, maar op de foto staat een andere kussensloop. Tsja, ik ben niet de perfecte moeder die altijd matchend beddengoed heeft haha. Maar er hoort dus een andere kussensloop bij ;) Inmiddels ook een grotere deken.

En ja hij heeft een tv, maar hier zit alleen een WII en dvdspeler op aangesloten dus hij kan niet 'gewoon' tv kijken.
    Hij speelt eigenlijk nooit binnen (is altijd buiten aan het ravotten/voetballen), maar af en toe vindt hij het heerlijk om even een spelletje op zijn kamer te spelen.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Leuk dat wandbord!!
    Nee hier geen nl elftal hahaha
    heb leuke kussens gehaald voor op zn bed dat dit al meer het idee van een bedbank heeft. de kast en bed (ikea) die blijven dus 1 muur is blauw de andere gaan we grijs maken (de rest = wit blijft zo)
    dus een hele rustige basis
    heb een leuke poster gehaald van 3 vw busjes hij is nl gek van auto`s ;)
    ben op zoek naar een leuk stoer nachtkastje en een leuke zitzak

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Klinkt leuk!
    Ik haal mijn foto's weer weg ivm privacy :)

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dank je!

ja ik heb ook de foto`s weggehaald:)

Deel Deze Pagina