Mijn forum naar is niet knap omdat ik knap ben maar bestaat uit letters van. De K van dochter haar naam N van hun achternaam. De A van mijn zoon zijn naam en tot slot de p van mijn voor naam. Dan krijg je dus Knap.. plus geboorte datum van me zelf. En hoe is het bij jullie tot stand gekomen de keuze van je forum naam.
heel saai, heet monique.. wordt moontje genoemd en dit account is van 2008.. was al eerder online, maar wist mijn wachtwoord niet meer haha..
mijn naam colaatje . ik kon geen naam bedenken en zag toen een blikje cola staan en dacht toen ah colaatje haha
Ik ken de naam shoarma, maar toen we een weekendje in parijs waren zag ik ergens shawarma staan, weer eens een andere spelling. En ik ben er dol op
Bij mij zijn het de eerste letters van voornaam en de eerste letters van mijn mans voornaam en de datum waarop we besloten met de pil te stoppen
Eens in de zoveel tijd komt dit topic weer voorbij . Ik maak al gauw van een mug een olifant en zie gauw beren op de weg. Kortom, ik schiet nogal snel in paniek en maak me zorgen om niets. Don't worry, be happy. Vandaar Be Happy.
Suprise omdat toen ik me hier aanmelde een paar maanden geleden ik onverwachts zwanger was. Dat is helaas uit gelopen op een mk. Was van plan om me weer terug te trekken maar ben toch blijven hangen.
Deze username heb ik al jaren en heb ik toendertijd (voor hotmail) gekozen omdat ik nogal een dagdromer ben
Lieve = het eerste deel van mijn naam, maar dan een keer 'verkeerd' uitgesproken door een 2,5-jarige . Mama = wat ik dadelijk wordt van ons eerste kindje. Trix = de naam van onze poes.
De eerste 2 letters van mijn naam...dan 2 letters van mijn man zijn naam...en 333 heeft geen betekenis en is ooit ontstaan bij mijn eerste emailadres bosi33 ( bestaat al niet meer) Daar heb ik dan 3 keer een 3 van gemaakt.
De eerste 2 letters van mijn naam en van allebeide mijn dochters ook de eerste 2 letters van hun naam.
mimi - hoe mijn broertje me noemde dat hij klein was. Kon de K niet uitspreken. en 83 is geboorte jaar.