Ik heb vandaag een paastak gekocht en opgezet. Ik vond het wel leuk om hem te showen. Hoe ziet ie van jullie er uit? De mijne ziet er zo uit: Bekijk bijlage 55382
Het duurt toch nog wel even voor dat het Pasen is? Ik vind je paastak overigens erg mooi en krijg al meteen zin om die van ons weer neer te zetten. Dan voelt het meteen al weer een beetje meer voorjaar.
Haha, ja 4 april is 1ste paasdag... Waardevol heeft denk ik zin in de lente, of niet meid! Hij ziet er trouwens wel heel mooi uit! Liefs
Het duurt inderdaad nog wel even tot het pasen is, maar ik heb inderdaad de lente in mijn bol, ik geniet van de zon die nu steeds naar binnen schijnt en dit word onze eerste pasen in dit huis, dus vond het wel leuk om een paastak op te tuigen... Ben ik dan echt nog maar de enige die er één heeft staan?
Heb geen paastak staan, maar wel een paashaas voor het raam en kuikentjes en wat eieren en heb binnen tulpjes staan....hier ook lente in de bol
Hihih Leuk! Zal vanavond ff fototje maken, Ik heb m ook vandaag gekocht en opgetuigt met eitjes Helemaal leuk, Ontzettend zin in de lente! Groetjes
Hier nog geen paastak maar die gaat er wel weer komen. Maar dan moeten wel eerst me meubeltjes er zijn die hoop ik over 1,5 week binnen te hebben. Zit nog tussen de verhuisdozen dus echt gezellig is t dan niet om al de paastak neer te zetten. Heb wel zin om me paaskleedjes en prulletjes tevoorschijn te halen als alles straks staat zal ik wel fotootje plaatsen.
Hier ook al pasen in huis hoor Gezellig! Heb zelfs 2 paastakken staan. Zal kijken of ik er strakkies een foto van kan opzetten! Je paastak ziet er leuk uit iig!
dit is mijn Grote paastak achter in de tuin. Echt een Rotboom !! alleen met pasen is die wel handig haha moet er nog wat vanaf knippen en in een vaasje zetten,, maar dat komt wel volgende week ofzo
Ik moet mijn paastak nog zetten. Als kind heb ik ooit zo gezeurd bij de bloemist voor een paastak, dat ik er 2 gekregen had. Allebei uitgepland, maar ondertussen verhuisd... Mijn meter heeft ze bij haar in de tuin gezet omdat mijn ouders het een rotboom vonden... En van mijn vriend mag ik geen paastak in de tuin uitplanten Nu neem ik altijd snoeitakjes van de boompjes bij m'n ouders. Is eens iets anders, maar vind het persoonlijk wel heel leuk!