Onze dochter is een ukkepuk... Met 11 maanden 67,4 cm. Ik hoop dat ze de groeispurt nog een keer gaat maken, haar eindlengte voorspelling is nu nogal klein ..., ook al zegt dat nog niets natuurlijk. Als ze twee is en nog steeds een uk wil de kinderarts ons een keer zien. Ze ontwikkelt zich prima, geen zorgen vanuit CB (en wij ook niet) dat er een reden voor is. Ik ben benieuwd hoe lang (kort ) jullie baby's zijn/waren met de 11 maands controle?
Mijn zoontje wordt dinsdag weer gemeten, is nu net 11 mnd. Met 9 mnd was hij 74 cm dus nu tussen de 75-80 denk ik. Hij is bovengemiddeld qua lengte en gewicht (11 kg)
Hier ook ukkepuk hoor toevallig vandaag jarig (1 jaar)! Met 11 maanden was ze 69 cm en 6.8 kg...nu 7.1 kg zo trots!
Gefeliciteerd Miepiemoos! Ze weegt 7952, dus qua gewicht is ze iets boven de middellijn, spekkies dus
Onze dochter was met 11 maanden (kalenderleeftijd, gecorrigeerd was ze 9,5 maanden) 78,5 cm en 10020 gram. Hier geen ukkepuk dus
Met 11.5 maand 77.5 cm. Vrij grote dochter die op de +1 lijn zit. Maar met de geboorte was ze ook 52 cm (41 weken geboren)
Hier de jongste 72 cm en 10,5 kilo. Een kleine tonnetje dus . Oudste weet ik niet precies meer, maar ik vermoed ook zoiets. Gelukkig is de oudste inmiddels gewoon slank. Dus we hebben goede hoop voor de jongste.