herkent iemand dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mymiracle, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

Ik heb bij vlagen een heel zwaar gevoel in mijn benen, buik en rug soms zelfs ook mijn armen. een beetje te vergelijken met zuur in de benen tijdens sporten, alleen zit ik gewoon op de bank of lig ik op bed als het gebeurd.

herkent iemand dat? iets eten helpt niet en als ik dan een activiteit onderneem, zoals bv de was, dan wordt het alleen maar erger.

het is een vage kwaal, ik hoop dat iemand weet waar het vandaan kan komen ;) .

2. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Hmmm... ik heb wel soms een tintelend gevoel in mn benen , maar dat scheint normaal te zijn.. :rolleyes:
    Verder heb ik echt geen idee wat het betekend !
    Iedere zwangerschap is anders natuurlijk , en de 1 heeft meer last van kwaaltjes als de ander..

Misschien even googelen ?
    Suc6 !

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    misschien ben je toch te druk overdag... weet het niet hoor, klinkt een beetje als vermoeidheid..

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja ik dacht zelf ook aan vermoeidheid maar ik doe het al weken extreem rustig aan op advies van de arts, ik zit bijna de hele dag op de bank, tussendoor doe ik wel het hele huishouden alleen maar dat is goed te doen, we leven maar met z'n 2en (nu nog).
    ik ben momenteel ook al 2 weken bezig met antibiotica omdat een urineweginfectie niet weg te krijgen is.
    dus er zit wel wat in, ik zal wel gewoon moe zijn.
    thnxxx!

Deel Deze Pagina