Een vraagje voor de CP kenners. Ik heb van iemand kaartjes gekregen voor de AquaMundo. Op deze kaartjes staat een afgiftedatum en er staat op hoeveel dagen ze geldig zijn. Wanneer gaan deze dagen in? Vanaf de eerste keer scannen of vanaf de afgifte datum? Het laatste lijkt mij logisch, maar degene van wie ik ze heb gekregen zegt het eerste.. Iemand hier die er wat over kan zeggen?
Het lijktmij dat als het bijv een 3 dagen pas is het van de dag dat je incheckt voor het eerst. Zo werkt het met andere kaartjes ook vaak bijv voor pretparken
Als het de kaartjes zijn die ze hebben ontvangen bij het verblijf in een huisje van CP dan zijn de kaartjes alleen geldig gedurende het verblijf. Dus tot de datum van uitchecken. Of je nu wel of niet bent wezen zwemmen maakt dan niet uit. Maar je kunt ook losse zwemkaarten kopen. Staan ook vaak op social deal. Hoe het dan zit weet ik niet.
Ze hebben ze gekregen via de camping daar. Ze mogen gebruik maken van het park met de Aqua Mundo en daar zijn die kaartjes dus voor. Ze hebben daar volgens mij een eigen plek, dus komen en gaan wanneer ze willen. En elke keer krijgen ze dan weer kaartjes.
Cp zelf zegt dat de geldigheidsduur pas gaat lopen vanaf dat ze de eerste keer gebruikt worden. We duimen dus maar dat we naar binnen kunnen