hoi, florian is nu ruim 6 maanden en we willen nu overstappen naar potjes groenten/fruit voor 6 maanden. deze zijn groter dan potjes voor 4 maanden (die hij nu helemaal opeet), maar mag hij ook een vol potje groenten/fruit voor 6 maanden of geef je daar dan weer de helft van? stomme vraag misschien, maar ik vraag me af wat wijsheid is. bedankt voor julie reacties!
Ik zou zoveel geven als hij opkan.. C eet vanaf het begin vers, maar met 6 maand ongeveer de hoeveelheid van zo'n 6 maanden potje (200 gram).
Gewoon kijken wat hij lust. Ik ben sinds vandaag overgegaan op een heel potje. Doordat onze dochter best groot is deed ik rustig aan.
Esmee krijgt nu sinds afgelopen maandag 6 maanden potjes. Ik heb ze gekocht, omdat hier meer keuze in is dan in de 4 maanden potjes. Deze 6 maanden potjes vind ze ook veel lekkerder en eet met gemak per keer een half potje leeg.
Ik heb zo'n alleseter dus hij zal wel een heel potje leegeten, maar dat is dus geen probleem als ik het hier zo lees. dank voor de tips, ga ermee aan de slag. gr. ilse