De juf van mijn dochter gaat 11 oktober trouwen. Maar ik kan geen kado bedenken. Willen jullie me helpen.
moet het echt een kado zijn of gewoon iets maken? Wordt het cadeau niet met de hele klas gedaan? Bijv allemaal 1 bloem, zodat er een beel boeket ontstaat?
@Luna daar heb ik dus nog niets over gehoord of ze wat met de klas gaan doen. Op zich maakt het me niet zo veel uit maar vind het voor Agnita toch wel leuk als ze iets aan de juf kan geven. Alle tips zijn welkom
misschien een leuk fotolijstje waar ze later een foto van haar bruiloft in kan doen iets lekkers voor onder de douche/bad kaarsen op een plateau (lekker romantisch)
Hier even een juf aan het woord. Geef iets wat plat is, iets wat ze in een boek kan doen. Dus iets wat ze kan bewaren. Dus een tekening, of een brief. Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar wat met kleine kinderen heel leuk is om te doen, is ze een brief laten dicteren en dan precies opschrijven wat ze zeggen (dus zegt ze vietuig, dan schrijf jij ook vietuig en niet vliegtuig). Plat fotolijstje kan ook Dat zijn dingen die mijn juffenhart iig verwarmen en die ik ook bewaar. Prullaria, hoe mooi en lief bedoeld ook, overleefd het bij mij niet zo lang. dan zou ik ook een groter huis moetn kopen denk ik..... Zo heb ik ook met kerst eens van een kleuter een hanger voor in de kerstboom gehad (niet zelfgemaakt). En die kom ik elk jaar tegen als ik de boom op tuig en elk jaar denk ik weer even aan haar. Dat zijn echt superdingen. Linda
Hier nog een juf. Vreemd dat er geen klassecadeau is. Mogen de kinderen op de bruiloft komen? Ik heb van mijn kinderen vorig jaar allemaal zelfbeschreven hartjes gekregen. Erg leuk. Verder heb ik toen van de klas 2 canvas zelfportretten gekregen en een tuinslang. Dat laatste had ik om gevraagd. Misschien voor jou leuk om de stoute schoenen aan te trekken en morgen onder alle ouders een brief uit te doen. Allemaal 1 euo geven en iets leuks kopen, plus alle kinderen thuis iets laten maken.
Meiden bedankt voor het meedenken. Vanmiddag hebben we een brief gekregen wat ze gaan doen. Ze gaan zelf wat maken en er word 1 groot kado gedaan.