Het is KOUD!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Bah bah bah! Geen zomer gehad en we zitten halverwege september al met de verwarming aan! Ik word er gek van, is toch niet normaal, we hebben het ijskoud hier! Gatver, het heeft ook al de hele dag geregend hier! Mijn winterdepressie begint op te spelen! :evil:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En mijn najaarsmoeheid begint op te spelen. Met donker weer mn nestje uit. Jakkes wat haat ik dit! :evil:

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Och ja idd! En dan ook nog een kleintje die je niet even lekker laat slapen, want hoe langer het buiten donker blijft, hoe meer je wilt slapen! :) Ik zie echt zo op tegen de winter..

4. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik heb zin om de kerstboom op te zetten :)

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hhahahaa, ja dat is het leukste aan die donkere dagen.. Alhoewel.. de plek van mijn kerstboom is momenteel ingepikt door de box van Elena, dus wordt wrs geen kerstboom voor ons dit jaar.. :cry: Ach nou ja, dan maar lekker knus met allemaal kaarsjes.. :cry:

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kerstboom? voel je je wel lekker bij je hoofd? :) ;) Naja schiet mij dan die verlichting maar in.. Die donkere dagen zijn echt niks hè?!

7. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik ben GEK op de winter! Heerlijk sochtends vroeg in het donker een warme mok choco melk drinken, met de ontspannende lichtjes van de kerstboom, het regen wat je hoort tikken tegen het raam, en voor de rest .. hoor je alleen die kut mug in je oor zoemen! Im lovin it :) ( voor de kou trek ik wel een dikkere trui aan :) )

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Echt niet, gadver in het donker naar je werk en in t donker thuis.. Regen? zeiknat aankomen op je werk bah.. Kou? jakkes als er 1 ding is waar ik n hekel aan heb, is dat t wel en dan helpen 2 of 199 truien niet tegen hoor.. Tot op t bot.. :( Voorjaar, das pas genieten en op naar de zomer, heerlijk joh!

9. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Jakkiebah! Nou meid, ik gun je je plezier, je zit wel in het goede land ervoor! Hahahahahah...
    Ik HAAT de winter, donker, koud, kil, bah... Ik heb ook last van winterdepressie. Ik kon altijd lekker "opladen" dankzij de zonvakanties, maar helaas heb ik dit jaar geen zon en geen vakantie gehad, dus ik ben benieuwd hoe het met af zal gaan dit jaar.. Anders wordt het de speciale lamp van de buuv lenen.. :cry:

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik weet nog dat ik "vroeger" altijd in het donker naar school moest fietsen. Heerlijk vond ik dat! En als je dan zeiknat thuis kwam en het ijskoud had, dan altijd met een mok chocomelk tegen de verwaming aanzitten met een handdoek op je kop. Savonds lekker gezellig met iedereen voor de buis.. heerlijk! En dan niet te vergeten dat je na een lange dag je bedje in kruipt onder het wol, lekker warm! En met de kerst.. al die verlichting buiten.. en binnen. Heerlijk! Maaaar de zomer is ook lekker hoor! :)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vind de herfst/winter ook echt wel wat hebben! Vind het dan heerlijk om lekker optijd onder de wol te gaan, lekker met een warme slobbertrui op de bank te hangen met manlief zonder dat je meteen plakt! Vind het echt wat hebben! Het enige mindere vind ik wel de ochtenden, das wel vaak erggg koud!

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik was al geen fan van de winter... en sinds ik hier woon al helemaal niet. In november /december is het al om 3 uur 's middags donker. Nadat het om 9 uur 's morgens een keertje licht is geworden.. :(

13. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Hier nog zo eentje die gek is op de herfst/winter! :D :D :D (en de lente ook hoor hihi).

Ik vind het zoooo onwijs gezellie, de openhaard lekker aan en dan een grote kop winterthee! En lekker veel kaarsjes aan in huis.

Ik ga dan ook graag met m'n paard naar het bos, lekker vroeg als het nog een beetje mistig is (en ja... ook koud.. maar dan een hele dikke jas aan :D ) en dan kom je meest mooie dingen tegen! Jammer dat dit nu even niet meer gaat, maar strakjes neem ik het er weer van!

Zomer vind ik veel te warm, ik vind het ook niet erg dat we het dit jaar niet echt warm gehad hebben! :)

14. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Ik bevries hier echt.. Ik heb het super koud. De kachel hebben wij in de zomer al afgesloten, dus wil ik hem nu weer aanhebben dan moet ik heel dat ding uit elkaar halen en lopen klote met een lucifertje. Pff heb mijn sjaal maar omgedaan. En heb de neiging om mijn handschoenen ook nog te gaan zoeken. haha.
    Dus laat de zomer voor mij maar komen en extra warm heerlijk..

Liefs Deborah.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha zo koud al meiden ?!
    ik heb lekker warme douch genomen en nu met trui aan op de bank en over uurtje lekker warme choco mmmmmm

16. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Ooo heerlijk warme chocomelk. Ik ga straks toch nog boodschapjes doen dan haal ik dat gelijk...heerlijk...heb er nu al zin in.. mmmm

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha heb ik je op een idd gebracht hihi nou ik ga er ook zo lekker aan hoor mmm
    misschien zoek ik nog wel lekker mijn dekentje op ook ha ha lekker op de bank onder dekentje met choco !
    lijkt wel een droom ha ha

18. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Haha je hebt me indd op een idee gebracht....Ik ga maar eens de kou in naar de winkel.. en daarna lekker aan de warme chocomelk.... Bedankt voor de tip he.

Liefs.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier is het ontzettend koud .... brrrr we hebben nog steeds geen verwarmingen geregeld ....... ;)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach de pepernoten liggen al in de supermarkt, weer past zich gewoon aan onze drang tot commercie.

Deel Deze Pagina