iemand ervaring met appelazijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door BlueApple, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Zoals zovelen ben ik aan het afvallen. Met name door minder/gezonder te eten en meer te bewegen. Nu ik zo'n 9 weken bezig ben en 8 kilo kwijt ben sta ik al enkele weken stil :(...
    Ik zag iets over appelazijn voor het niet opnemen van vetten etc...
    heeft er iemand ervaring mee? Je hebt vloeibaar wat je verdunt in water en capsules... (dat laatste lijkt me beter voor je tanden)...

2. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    9 weken bezig zijn en 8 kg afgevallen, en al weken stil staan? dan vindt ik dat best knap.
    gemiddeld val je een halve kilo per week af, dus volgens mij gaat het al goed bij je.

ik heb een aantal week geleden ook appelazijn gedronken, maar ben er na 3 week weer mee gestopt, ik was steeds in de diarree.
    ik mengde de azijn met iets meer van zuivel, maar het is echt heel vies!
    als je ermee wilt beginnen zou ik zeggen neem de tabletten, over de werking kan ik niks zeggen, dus geen idee of het helpt, maar ik blijf dit topic volgen, zit er ook over te denken om de tabletten te gaan kopen.

3. BlueApple

Ja sorry...te kort omschreven. 9 weken goed afgevallen en nu echt al een maand stilstaan... ik ben bij 9 weken gestopt met tellen omdat het dus niet afvallen is sinds een maand dus die reken ik niet mee. Eerst ging er 2 kilo per week af. Ook vocht natuurlijk...toen 1 kilo en nu dus niks meer...

4. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    misschien moet je iets veranderen in je eet of beweegschema,
    bijvoorbeeld yoghurt met müsli s morgens, of een kwartier langer bewegen.

vaak is dat zo'n periode, en die moet je net doorbreken, anders val je weer terug in het "oude en slechte" eetpatroon.

5. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik gebruik appelazijn capsules. Maar dat doe ik meer voor mijn eczeem dan voor het afvallen.Ik ben overigens in 9 maanden tijd 22kg afgevallen, geen idee of de appelazijn erbij geholpen heeft :)

6. BlueApple

22 kilo...holy moly! Knap zeg! Ik ga het ook maar eens proberen denk ik!

7. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb het geprobeerd en na drie dagen kokhalzen moest ik echt spugen.... zoooo goor die zooi! Maar nu ik lees dat er capsules zijn, ga ik misschien... Waar zijn die capsules te koop?
    Ik ging dit proberen, omdat ik gewoon te lui ben meer te bewegen en ik 'maar' een kilo of vier kwijt wil. (Zonder mijn volle Turkse Yoghurt en de Moorkoppen op te geven :))

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik doe appelazijn door het water van mijn vogels... Gelukkig vallen ze er niet van af zeg!

9. soeee

soeee Niet meer actief

Het is inderdaad ontzettend goor whaha!

10. BlueApple

Hahaha

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Geen idee of het echt werkt. Wil je nog veel afvallen?
    Wat zijn je lengte en gewicht?
    Beweeg je wel voldoende? meestal werken dit soort dingen voor een bepaalde periode. Maar kom je dat soort kilo's ook weer relatief snel aan als je stopt.

12. BlueApple

Ik ben 1.78 en nu 72 kilo. Ik wil minimaal nog 4 kilo. Liefst 5 a 6. En bewegen doe ik voldoende...

Deel Deze Pagina