Ik vond die klittenbandtip ook een goeie en logischerwijs kun je klittenband ook vervangen voor een gesp oid. Hier nooit houdini's gehad, blijven op de één of andere manier gewoon braaf zitten. Wordt hier door zoonlief gesommeerd mijn gordel om te doen als ik het per ongeluk vergeet....
Hmm nou ik heb me rot gezocht maar het lijkt in Nederland niet te verkrijgen te zijn. Je kunt ze wel bestellen via amazon.com en ebay enzo.
Nou, ga ik eerst bij Ikea maar eens even kijken, en als dat niks is, duik ik amazon wel even op Thanks Manuela! Klittenband doe ik toch maar niet, dat trekt ze zo los, is ze al zo gewend van d'r eigen schoentjes.... @Nikita: heerlijk, van die zittenblijvers! Daar kan ik alleen maar van dromen! (Nouja, dit heeft ook zo zijn voordelen: ze is door het vrije lopen op straat ook al erg vertrouwd op straat, luistert daar goed). Mocht er in de tussentijd iemand zijn die de link voor me heeft waar ik die klemmen online kan kopen, dan houd ik me aanbevolen, (ik moet zo werken, dus geen tijd om dat nu op te zoeken, moet later ).
Heb niet alle reacties gelezen. Hier hetzelfde probleem bij de twee oudsten in die stoel. Bleek aan de hoofsteun te liggen. Als ik die dan weer wat bijstelde naar boven zaten ze blijkbaar weer lekkerder in de stoel en lieten ze de gordels met rust. Het voelde zeker vervelend voor ze. ms bij Thirza ook?