Dat mag wel, ik doe dat ook, maar het is nog niet het einde. Hij blijft net zo lang murmelen tot hij min. 1 arm er uit heeft. En dan wordt hij iedere keer weer wakker van zijn wapperende arm hihihihi
Ik zou een draagdoek gaan proberen. Dat vinden babytjes vaak heerlijk. In een eigen bedje slapen kunnen alle babys echt nog niet met 1 maand oud. Je mannetje is nog erg klein. Verder zou ik 's nachts niet gaan rekken met voeden. Als hij na 2 uur komt, gewoon wat drinken geven. Je geeft aan dat hij het juist nodig heeft en als hij er om vraagt dan geef je het niet. Ws als je hem de fles geeft slaapt hij daarna rustig verder. Dan is hij meer uitgerust dan dat je 2 uur gaat rekken tot aan de volgende fles. Lijkt mij niet nodig. Trouwens, de eerste 2 maand heeft Eef hier overdag alleen maar in de kinderwagen geslapen (en nu nog steeds bedenk ik me ). Lekker wandelen en dan laten slapen in de buitenlucht. Ideaal! Buitenlucht maakt gezond en slaperig. Veel sterkte en succes. Het zal vast niet gemakkelijk zijn na zo'n moeizame ziekenhuisstart. Al met al is het goed je niet te druk te maken, te bedenken dat nachtvoedingen er toch echt bijhoren. Alles komt op z'n tijd.
Veel goede tips vind je op: www.inbakeren.nl Verder zou ik niet te veel waarden hechten aan doorslapen, het is natuurlijk mooi meegenomen als je kindje doorslaapt, maar veel kleintjes doen dat nou eenmaal niet op die leeftijd. Ik heb in het begin BV gegeven en ben na 10 dagen resoluut overgestapt op KV, maar heb toen ook gevoed op verzoek, dat werkt toch het beste. Jij en je kleintje krijgen er alleen maar stress van als je gaat rekken en dus onrustiger. Ik heb het ook geprobeerd, maar als het dan eenmaal "tijd" is voor een fles, zijn ze vaak te moe om te drinken.. resultaat dat ze veel laten staan, daar schiet je niks mee op. Vanaf ongeveer 6 maanden beginnen kleintjes een beetje een ritme te krijgen, daarvoor verandert het gewoon heel vaak. Liefs Huismus
En wat als je hem in de kinderwagen laat slapen snachts, dat doen veel mensen. Of de reiswieg in zijn bedje leggen. Zo'n reiswieg geeft zulke kleintjes altijd een veilig knus gevoel, lees vaker dat kleintjes in het begin hier veel in slapen en over een tijdje als je zoontje beter gewend is aan deze grote wereld, hem verhuizen naar een bedje.