Wij willen graag drie kindjes. Die moeten natuurlijk allemaal in een autostoeltje, heeft iemand dat passend op de achterbank? Of doen jullie dat anders?
Wij hebben een drieling, dus nu nog drie maxi cosi's op de achterbank. Kan dus alleen in auto's met drie driepuntsgordels achterin (ik heb een touran, mijn man een opel insignia). Als de oudste al op zo'n zitje/stoelverhoger zit hoef je dat in theorie niet te hebben, maar denk dat veel auto's die niet drie driepuntsgordels hebben te smal zijn.
Ben zelf toevallig ook op zoek naar een nieuwe auto, en bij de site van de anwb kan je ook als keuze '3 kinderzitjes op achterbank' aanklikken. Wie weet kan je daar iets mee?
Hier ook een drieling, en wat Miepie zegt is inderdaad een belangrijke. je auto moet 3 3-puntsgordels hebben achterin. Wij hebben een Peugeot 308 SW en daar past alles ruim, ook de 3 vervolgstoelen, een enorme kinderwagen in de kofferbak, en daar een hoop spullen bovenop
Zat trouwens nog even te denken, vrienden van ons hebben 3 kindjes in 3 jaar gekregen en die hadden een prius met 3 stoeltjes naast elkaar. Nu krijgen ze nummer 4 erbij en paste dit niet meer dus hebben ze nu een opel zafira gekocht, daar heb je nog 2 stoelen met 3 puntsgordels in de achterbak. Mijn oude buren hebben 10 jaar geleden een 3ling gekregen en die hadden toendertijd een gloednieuwe auto waar ze ook naast elkaar konden zitten en waar in de achterbak nog een wandelwagen voor een 3ling kon staan, met 3 zitjes naast elkaar dus die nam echt een hoop ruimte in beslag. Als je graag een wat oudere auto zoekt kan ik wel informeren voor je wat voor soort auto dat was?
als het niet past zou je kunnen overwegen een kindje op de voorstoel te plaatsen? Mocht je dan met 2 volwassenen zijn dan moet 1 volwassene in het midden, maar ik merk dat er bij ons de meeste tijd 1 volwassene met de kids in de auto zit.
even off topic maar wat een drielingen hier! ik kende alleen adi maar in dit topic zie ik er nog 2 voorbij komen!