Ik weet niet wie hier dagcreme/foundation etc gebruikt maar echt, ik heb de creme gevonden. De nieuwe BB ( of miracle skin perfector) is echt super. Dun, smeert goed, je krijgt geen oranjebruin hoofd dus lijkt geen lucifer, het dekt echt ALLE oneffenheden en je krijgt geen geplamuurd gezicht dat als je lacht je gezicht breekt, en hij voelt niet naar en dik aan. Mochten mensen dus denken van; ben nog op zoek naar een creme die echt goed is. Die van Garnier is echt heerlijk.
Inderdaad een perfecte uitvinding Alleen jammer dat ze maar 2 kleuren hebben, maar aangezien ik echt lijkbleek ben past de lichte kleur me goed Hier nog meer info Garnier BB Cream: de 5-in-1 oplossing. - Garnier
Ik vind hem niet zo heel erg goed, vooral omdat er maar 2 kleuren zijn. Ik gebruik de dagcreme van RoC Repulpant Eclat en dan de foundation van Diorskin Forever. Ik krijg sinds een maand alleen maar complimentjes dat ik er zo goed uitzie
Hier de hyve link voor een gratis sample Hyves Je krijgt overigens de lichtste sample thuisgestuurd en niet de donkere
Voor diegene die het gebruiken. Wat voor huidsoort hebben jullie? ik heb zelf een heel erg onzuivere huid met veel verstopte poriën en pukkeltjes. Dekt het echt alles?
Ik heb van mezelf best een egale huid maar wel met ietwat rode vlekjes, niet heel erg opvallend, en hij dekt best veel:
Maar goed, het wekt wel mijn nieuwschierigheid! Laatst bij de apotheek had de verkoopster het er ook over toen ik voor iets anders kwam. Geloof ik hoor, of het was net zoiets. Hmmm, is het duur? Want ik heb NET een nieuw flesje foundation gekocht...